Followers

Dec 22, 2009

Brooch Aku Tudung Minah Indon~

Semalam (20/12/2009-Ahad) aku, my Hub, my parent balik dari Slim River, malam itu jam hampir 10 malam…kami berhenti di Hentian Jejantas Sg Buloh, turun je dari kereta aku terus ke Toilet, pas tu jalan ke luar n cari Hub aku, kot2 la dia tak nampak akun cari-cari aku, jalan punye jalan sambil2 tu aku noleh2 ke belakang, kakiku terus melangkah dan menoleh lagi, pusing depan je, aku berlanggar dgn sowang minah yg memakai scaf benang kait, alamak benang scaf dia tersangkut kat brooch aku!!! Aghh!! Ape nih, aku lak dah kelam kabut nak leraikan benang kait yg tersangkut kat brooch tudung aku, aku tak pandang langsung kat minah Indonesia aku rasa…gelabah n kelam kabutnye tangan ku merungkaikan sangkutan benang tudung minah tu drpd brooch aku...!!! aduyaiii…maluuu, cepat la aku berlalu dari tempat kejadian, pasti ade mata2 yg memandangku…hehehehe..Hub aku pun dari jauh pelik, apsal Minah tu dok dekat2 dengan bini aku, hahahaha, selesai aku citer, dia nye gelakkk, aduhhhh kok jadi begitu…..

2 princes N princess Yg Sweet:

Syue Mustafa said...

Ha, ha, ha......... Itu ler lain kali jalan tu pandang-pandang, jangan menonong jer.

eMMe said...

hahahaa....actually me tak penah nonong tau, tapi ari tu, tah nape tah, jadi puan nonong, hahaha....gelak sendiri la jawapnye, sure ade org org yg memandang pun gelak same, hahahaha...

Post a Comment

tq 4ur comments~