Followers

Jan 18, 2010

Semalam~ Aku Teringat...

Semalam aku n abg B gi umah mak aku di sentul...
agak lewat la aku sampai umah mak aku...
tapi, takpe la kan, asalkan aku jenguk mak n ayah aku di sana...
lewat petang tu, mak aku ajak kami keluar gi Kajang, aduh! malas gak nak kuar balik, rasa cam nak duduk lelame skit kat umah tu...tapi tak pe la, abg B pun ckp, jom...jom je la...,
dalam perjalanan, mak ku bersembang, aku: byk eh kedai restoran minang kat sini, mesti sedap, haa! tu lagik, mak: aa'ah kat sini senang cari kedai makan, kedai siam pun byk, pakcik suke makan kat situ...aku: (terdiam, sambil memandang mak, tersenyum..) mak: (wat muke terkejut, senyum kelat2, hahaha)

kekok lagik...hahahhaa...tersasul, aku gelak terus, mak: sambil belek2 beg aku. beg hantaran ke nih? aku: nak cover la tu...hahahaa... Abg B: noleh aku kat belakang, dia pasan kot, hahahhaa....

2 princes N princess Yg Sweet:

asznim said...

hahaha apela mak akak ni.,, asyik tsasul je... isk isk kena bagi mkn buah berangan ni... biar krg berangannye... hehehe

eMMe said...

heheheee....bukan brangan, lupe yg dia dah ade anak menantu, hehehee....

Post a Comment

tq 4ur comments~