Followers

May 31, 2010

Tak Larat...laH!


Alarm bunyikk 6.15am, KriNgg!!!!Ding DonG!!!
akU: lantak la ko bunyik
aKu: tak bergerak
aKu:Pekak kak tinge, tangan je gerak cuit2 mr HuB kat sebelah hihihi...
akU: cuit2 lagi suh dia bangun n mandi dulu...
aku: ZZZzzzzzzzzz....time ni baru betul Tido....

tak larat mengenangkan semalam baru balik dari Rompin Pahang, duduk2 saja pun penat okeyy...
tak larat tapi buat gak la keje rutin kat rumah
kul 7.00am, baru leh buka mata...terkial2 bangun...

tak larat la bangun...rasa nak cuti
tak larat mengenangkan bos
tak larat mengenangkan kerja ari isnin
tak larat nak memulakan tugas
tak larat laH nak kuar lunch, minta Mr HuB tapau kan
lemah je rasa badan ni, nak melangkah pun lemah longlai gemalai, kalah tarian inang, heheheh...moody...moodyyy...tu pasal blog pun tak rajin update, tak larat pun update gak la ari nih, terlepas juga 1 new post, hahahahhaukk!

tapi...
larat kan jugaK laH
hueuheuheuheu...

0 princes N princess Yg Sweet:

Post a Comment

tq 4ur comments~