Followers

Oct 22, 2010

Contest ChiLaBaey’s Spot

Contest ChiLaBaey’s Spot

Salam All,

Syukur Alhamdulillah…Bertemu lagi kita di pagi Isnin. Apa khabar kalian semua? Harap semuanya sihat. Pagi-Pagi ni nak ajak kowang join Contest dari ChilaBaey’s, macam tertarik lak untuk mE join, coz, Contest ini dianjur kan oleh En Muzafar Shah, hurm…mE suke nama ala2 Dato’ Sheikh Muzafar, hensem mcm orgnya juga. So, ape lagi ditunggu, jom la join Contest ini coz tarikh tutup pada 31 Okt 2010, dah tak lame lagi je, ayoh~ jgn ketinggalan, coz hadiah yg ditawarkan pun lumayan, hebat dan menarik~

Syarat-Syarat Utama Contest Chilabaey's Spot:

1. Menjadi followers saya secara rasmi, buktikan anda sebagai follower … Tak kira lama atau baru nak follow… Boleh diambilkira, tiada masalah… (PRINT SCREEN kan…)

2. Tiada kerja2 editing peringkat melampau pada setiap gambar yang diattachkan nanti…

3. Penyertaan setiap peserta hanya sekali sahaja untuk setiap blog yang diwakili…

4. Buat satu entry khas tentang contest yang dianjurkan ini pada blog korang… Copy paste jer logo dan soalan contest yang aku buat ni nanti… Promotekan contest ini… Kemudian linkkan ke entry ini… (INI ADALAH WAJIB)

5. Letakkan Logo Contest Chilabaey’s Spot pada sidebar anda selama contest ini berlangsung sehingga tarikh keputusan dibuat… Make sure Logo tersebut ada link pada entry aku ni… Lepas dari tarikh keputusan contest korang nak delete, deletelah dengan sukarianye… Aku tak kisah pun, buat semakkan blog korang jerkan…. Kesian korang….

6. Tinggalkan kenyataan penyertaan anda dan address Blog Kesayangan anda pada ruangan komen sikit supaya aku dapat tahu siapa yang join contest ini… (INI ADALAH WAJIB)…

7. Segala jawapan pula hendaklah dihantar ke email aku ini : muzshah_zainal@yahoo.com...

8. Jawapan contest jangan letak pada entry korang, nanti orang lain dapat jawapannye pulak… Email sahaja…

9. Dalam email tersebut, korang masukkan butiran lengkap korang, nama penuh, alamat surat menyurat, no.phone (wajib) dan sebagainye supaya aku dapat contact korang sekiranya korang menang… menang… dan menang lagi….

10 princes N princess Yg Sweet:

Chilabaey's Spot 2 said...

Terima kasih kerana menyertai contest yang dianjurkan... Sangat2 saya hargai... Tunggukan keputusannye nanti yer... :)

eMMe said...

okey..sama2...

said...

semoga menang (^^,)

eMMe said...

yanie join le..mane tau...rezeki yanie menang gak...hehehee...

jesnita_ns said...

aku join contest tak penah ada luck..naik fed up dibuatnya...hahahha

eMMe said...

never give up apai...aku join contest sebab takde idea nak menulis blog, so penuhkan dgn contest le..hihihi....

fara said...

All da best! ^^

eMMe said...

fara, jom la join, ade byk kontes di blog saya ni...hihihi...

Anonymous said...

blognya bagus

eMMe said...

blog nya sapa yg bagus?

Post a Comment

tq 4ur comments~