Followers

Sep 17, 2011

Apsal tak update blog ni?

Pertanyaan seorang kawanku... kerana prihatin terhadap kawan dia yg sowang nih...

beberapa alasan yg harus kulemparkan utk menjawap pertanyaan kamu wahai Cik Rose

antaranya....

-seminggu ku tak update kerana aku melayan 'Cik P' datang....

-hampir seminggu ku 'sakit'..ku tak pernah mengalami kesakitan sebegini teruk...

-ku demam 1 malam sahaja, mujur ade ubat demam di sisiku...

-ku layani 'sakitku' di pejabat, ku hanya sempat BW ke 'rumah' kawan-kawan yg rapat n selalu kunjungiku...pendek kata, tahap kesihatan kurang baik telah berlaku dlm masa 1 minggu itu...

-kulayani pula batuk ku yg kejap batuk, kejap hilang, n batuk muncul kembali hingga kini..

Itulah yg berlaku n terjadi kepada ku...sejak 1 minggu lalu...

bila ku buka rumah ku ini selepas seminggu, ku dapati masih ada insan yg sudi bertamu di sini

TERIMA KASIH
Diucapkan, ku amat menyanjungi kalian semua...saya rasa terharu sayang juga kamu terhadap diriku...

akan update lebih hebat lagi...nantikanlah daku, InsyaAllah.....jika ada IDEA yg dtg....hihihi

11 princes N princess Yg Sweet:

ankeljonni said...

selamat hari raya...

Habiskan beraya dulu... update blog bila ada kesempatan... huhuhu.

a.samad jaafar said...

salam mE..
tak sihat rupanya.. suka main panas ni kot.. hihihi..

rehatlah mE ye..t kasih sbb mE tetap rajin ke blog saya..

norh said...

take care..

Ena said...

tak pe.. janji tetap berapdet walaupun sesekali.. ena pun gitu.. kalo rajin ada la.. kalo tak.. gitu je lah...


ena pun masih batuk & selesema sejak 2 minggu yg lalu.. ntah.. naper lama benor kali ni.. hurmm..


take care dear..

E K A said...

ha tgk...bkn eka sorang je kepelikan dgn kehilangan emme...ramai yg risau...we miss u emme.dulu atleast ada juga yg dia corat coretkan kat sini.skang hilang tanpa berita...take care darling

nuyui a.k.a miss YUI said...

alalala.cian sis ni..

cpt sembuh ea..

p/s: sje ea..ngeh3..

Kak Amy said...

kalau cik p datang emmang hilang mood di buatnya..semoga cepat sembuh kak..

mummysyafie said...

kena tunggu mood rajin tu mai kan..so meh kiter seru mood tu sama²

mummysyafie said...

kena tunggu mood rajin tu mai kan..so meh kiter seru mood tu sama²

NM02 said...

idea mesti banyak punyer tu

cuma masa je belum mari lagi

hehehe

Rose said...

tgk tajuk tu aku dah tau aku yg menanya..hahaha..leh dijadikan idea utk tulis entri gak kan...

pasni ko jgn tanya nape aku xupdate blog aku yer..aku sibuk di tapak KUD..jom dtg sabtu ni..aku bertugas kul 2-6ptg

aku belanja ko minum 3 layer tea..hihi

semoga ko cpt sembuh yer..take care..

Post a Comment

tq 4ur comments~