Followers

Apr 21, 2012

Hari Sabtu Yang Hening....

Autopublish.
Saya taip entry ini hari Jumaat
Saya tak tahu hening ke hari Sabtu ni...

Keheningan maksud saya adalah...
Tahun ini genap 2 tahun arwah mak metua saya pergi menghadapi Ilahi..
AlFatihah buat mak... rindu saya pada mak.
teringat sentiasa kat mak
air mata ini pasti tumpah...
yea, yg hidup haru teruskan penghidupan...
Doa pada Allah, agar segalanya dlm RahmatNya..

Saya skrg berada di kampung mertua...
berkumpul bersama adik beradik Mr HuB...

jam 3 ptg: kenduri Tahlil Arwah Mak Mertua
Menu: Laksa

Moga Majlis Tahlil berjalan dgn lancar...InsyaAllah...

6 princes N princess Yg Sweet:

Lina Rahim said...

Al-Fatihah..

MulutPayau said...

Al-Fatihah utk arwah mak mertua Emme...
Dan semoga mjlis berjalan dgn lancar...

BERT said...

Alfatihah buat si arwah.... moga rohnya tenang dan aman di sana ye kak

The Fakhirin said...

aminnn..semoga smuanya berjalan lancar...

ogyep yummy mellow said...

AlFatihah buat Arwah... semoga ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan beramal soleh... InshaAllah... AMIN..

Nisa said...

Al-Fatiha buat saudara-saudara seIslam kita yang sudah meninggalkan kita.

Post a Comment

tq 4ur comments~