Followers

Jul 9, 2020

Hi! Tetiba Tringat kat Blog

Assalamualaikum...
πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜ƒπŸ˜„

Ada ke yang tengok blog saya ni
1st post in year 2020
maafkan aku Blog...
masih boleh log in
Alhamdulillah...
Saya sihat
korang sihat ke?
harap korang sihat sejahtera hendaknya...

Tetibe tringat blog
sebab ada seorang kawan saya ni
dia dah jana income as youtuber
tahniah yea..
korang mesti dah hidup senang lenang kan...
berkat kerajinan dan usaha kowang...
Moga korang sentiasa diberikan rezeki yang melimpah ruah...

Doakan aku yea
rajin update blog balik
haahahahahahaha.....

6 princes N princess Yg Sweet:

Wak Lat said...

xper makcik., blog bukanlah hakmilik kekal., heheh2

Syazni Rahim said...

Kemon sis jom blogging balik jom :D

ewanthology said...

welkam back ... ada juga beberapa rakan blogger lama2 yg kembali menulis.

munna said...

salam.... sama dgn akak tiba2 teringat kat blog sendiri nasib baik ingat lagi password

Fieza Sani said...

hehe..welcome to blogging again, emme. yea, boleh emme nak jana side income dengan blog. saya ada dapat kadang2 job berbayar dengan blog.idak lah masyuk sangat tapi boleh la buat side income tepian..

Fieza Sani said...

hehe..welcome to blogging again, emme. yea, boleh emme nak jana side income dengan blog. saya ada dapat kadang2 job berbayar dengan blog.idak lah masyuk sangat tapi boleh la buat side income..

Post a Comment

tq 4ur comments~