Followers

May 24, 2008

CINTA Datang lagi...

Salam All, juz wanna share wif all,

Cinta...cinta...cinta....hahaha...sape yg ingin, ditinggal kan, dan meninggalkan..
dulu...aku pasrah dgn kejadian yg berlaku dlm hidup ku, hidup itu sukar utk kite ramalkan...
skrg....aku redha, ape yg Allah berikan...Aku aku dgn ketentuannya, kehilangan, perpisahan, pertemuan, dan jodoh tu Allah jua yg tetapkan...

puas sudah ku bercinta, tapi cinta sukar nye kekal di hati...
puas sudah ku menjaga hati, tapi cinta tak juga menyebelahiku...
puas sudah ku menyempurnakan hati nya, tapi cinta tak penah lengkap...

17 Mei 2008 adalah hari yg indah kurasakan...
perkenalan yg singkat antara aku dan seseorang....
telah berputik cinta di antara kami...
Insyallah, cinta pertama dan terakhir, mudah mudahan
Kami Bersatu nnt.......Doa utk ku dari kalian...

9 princes N princess Yg Sweet:

Shifa said...

ehem2 emie..
sape tu???

eMMe said...

ehemm..ehem..shifa, ade la...wat mase nih biarlah rahsia...doakan kami berakhir dgn kebahagiaan...

:: nuur-iskandar :: said...

emme,
sape ni? A.I kew?
wah.. ko tak cakap kat aku!!!

mrssham said...

ala.. dah dpt agak sikit2..heheheh

eMMe said...

ai put, ni bukan A.I tapi A.A
ahaks..kebetulan A jugakk..ahakss..doakan aku n dia kekal selamanya...

ai nana,
thanks, prihatin tentang aku...

tiha said...

hehe..miss ujank a.k.a azwan...wakakaka...nk infom sume yg cik emmi ni d lamun syinta ngn en ujank..wakaka..

eMMe said...

dik tiha,

budak2 jangan manyak ngomong yaaa...

@>---~geina~---<@ said...

alhamdulilah...sudah jumpa chinta hati erk...insyaallah.ku doakan kau bahagia..hingga kekal ke jinjang pelamin....ehheeh...jgn lupa jemput tau nnt miE..
aku bila la erk nk jumpa chinta hati???huhuhu...=P

eMMe said...

geina,

Ko pun nnt akan jumpe kebahagiaan ko jugak, same2 doa n sama2 bahagia, Insyallah.........

Post a Comment

tq 4ur comments~