Followers

May 11, 2017

Rindu lah kat Kekawan kat Blog... Rinduuu sgt2!

Assalamualaikum...
Harap masih ada yg membaca blog eMMe ni

Rindu..Rindu sgt sgt.. tetiba teringat kat blog eMMe ni
masih ingat nama blog dan password

Alhamdulillah, masih kuat ingatan eMMe ni...
Syukur.. dpt menulis lagi hari ini..
Lama dah tulis blog
Rindu la kowang~
Rindu nak tulis blog~
Rindu nak BW kowang...

Sronokkan jika dapat diputarkan masa semula...
sempat tulis blog walau sebaris ayat
sronok bile flashback waktu itu...

Saya semakin bz
dengan keje
dengan bos
dengan pegawai pegawai kt opis ni
dengan klien daripada IPTS

melayan je la karenah...
macam - macam hal dowang ni...
letih tak letih... layan kan jela...

saje luahan di sini...

bukan mengeluh...

sekadar coretan di masa dan ruang yang ada...

Saya semakin bz
dengan anak - anak
dengan kerja - kerja rumah
dengan rumah tangga
urusan demi urusan...
dah penat dah selesai..
apa lagi tdo la
begitu la hari berganti hari
masa demi masa
berlalu...
Rutin..

Indah...nya.. dalam kesibukan itu...

jenjalan kat PD ~ Homestay Taman Politeknik

piknik di pantai purnama, PD last week