Followers

Nov 2, 2017

TQ! Masih Ada Yg Singgah Blog Saya

Assalamualaikum...
Pekabar semue?
Saya dan famili ... Alhamdulillah sihat adanya...

Rindu nak tulis blog...
Sekian lama tak tulis .. last tulis , time raya

haa..haa..ha ... bertuah kan saya...
Ni kes Rindu Bertandang lagi...
camne leh tetiba nak tgk blog saya dah bersawang ni, hee..ehehehe...


Tertibe tempek gambar dengan anak2,
ni last weeknye pic, time siap2 nak gi kenduri...
syok dowang dpt kuar jenjalan,
yg penting dpt kuar rumah...

minggu ni gi kenduri lagi
jauh skit ... gi Pahang..
moga selamat pegi dan selamat pulang ke Putrajaya...

ni kalau rajin , Saya akan update lagi
sabar je la... jgn takde sape dah nak tgk kita udah....

hahahaha...


17 princes N princess Yg Sweet:

Anum said...

hai singgah sini

aizamia3 said...

sib baik tak lupa password, kalau tak.. terdiam tepi bucu katil.. hehehe..

SYANI said...

Rajinkan diri update blog ye...hahaha..

Wak Lat said...

bznyer mkcik emme nih., hikhik2

ewanthology said...

budak budak mmg suka keluar rumah..asalkan dapat naik kereta dan dapat jalan jalan kenduri atau shopping complex dah puas hati dah diaorg.

Fieza Sani said...

hi eMMe ;)

Rabiahtul adawiyah said...

hai singgah sini

robiahtul.blogspot.com

Raihan said...

lamanya emme sepi tanpa berita...

AisNy said...

Semua girl2 jer...

Rabiahtul adawiyah said...

hai singgah sini

Shafyqah Azahar said...

jom mula berblogging semula hihi follow sini :D

Hans Hanis said...

rajin2 lah update lepas nih :)

mrhanafi said...

saya juga risau kalau tiada penghujung datang ke blog..

sebab saya tahu tak ramai yang suka membaca.

orang lebih tengok video atau Youtube

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Selamat berblogging

Sayidah Napisah said...

uishh lama dah stop update entri hehe. takpe takpe boleh start aktif boleh kak :D

Siti Yang Menaip said...

manaaaaaa menghilang ni. marilaaa berblogging balik =)

aizamia3 said...

Assalamualaikum..
Singgah sini dari komen entry ai yang lama2 dulu.

Apa khabar.. lama tak saling komen-mengomen macam dulu kan..

Moga rutin harian dipermudahkanNYA.

Post a Comment

tq 4ur comments~