Followers

Sep 4, 2009

Dah Tak Sampai Sebulan~

AKU masih lagi buat persiapan menjelang majlis 'besar' aku...
aku wat pe je eh? hahahaa...aku beli barang hantaran minggu lepas, minggu ni aku minta tolong kawan aku gubah hantaran, nama dia Suriah, esok kite jumpe eh Sue,

APA lagi aku nak buat eh, coz, byk perkara yg mak aku settle kan... $$$$ dia, so dia la yg buat keputusan, aku?? setuju je, tak berani tingkah, cume skit2 pendapat yg bercanggah je...takpelaa....

Hope i'm doing the besh for my wedding Insyallah..........

6 princes N princess Yg Sweet:

lovelywa said...

fuhh..dah tak sabo ye ko mie ekk..ni sapo yg kawin nih..mak emmi ke emmi?? heheheh..takpelahh..mak emmi nk yg terbaik kan..so, moga sume berjalan lancar lahh..akak cuma tggu kad je utk dtg mkn nnti..huhuhu

MY HEART said...

Wah.. dah nak tawen emme ek.. tak sabau le tuh.. jangan lupe ajak aku sekalik ek ke majlis besau ko tuh.. tak ajak ko siap!

eMMe said...

kak wa ~ offcoz la kak.... nak jadi mcm kak wa gak, ihiks!

evely ~ yea....kad pasti menyusul,insyallah...jgn tak dtg lak tau, heeee....

BUYEN said...

haa.haaa,,,
jgn luper mane kad nyer..

shah-ira said...

menghitung hari.. detik demi detik.. masa ku nanti pastikan datang.. tak lama dah tue.. hehari count down ye.. hehehe

eMMe said...

hehehe~ kad kawen menyusul

kak nink, tlg miscall mE, no akak missing in action, pls urgent, nak kad kan...

syira, uh lalala~ tau takpe, takde mood nak keje nih, hehehe...

Post a Comment

tq 4ur comments~