Followers

Dec 19, 2009

Selamat Hari Jadi Mak~

Esok adalah 20 Dis 2009, hari lahir mak ku Maznah Mior Ahmad,
org Perak, Pasir Kandang, Jawang, tak ramai org yg tahu di mane, ceruk mane
hehehe...melainkan, org pior Perak, Mak ku dilahirkan pada tahun 1954
Doaku moga umur mak panjang, diberikan kesihatan dan kesejahteraan berpanjangan
itu lah doa hari2 ku selepas solat... aku sayang mak, sayang sgt, mak ku pandai masak
anak dia ni pun pandai gak, hehehehe...skrg makin byk belajar selok belok di dapur,
sejak ku ade Hub, aku buat cenne mak aku buat, masak, basuh baju, ngemas dll...semua tu aku lalui kini,

mak, selamat hari lahir, tiada hari2 yg plg indah selain bersama mak selama hidup ku 28 tahun nih,

mak, ayah, sayang tak terungkap dari ku, aku taknak nyusahkan mak aku, nak dowang bahagia
selagi ada daya ku,
Hub, anggaplah mak me mcm mak Hub yea, jgn malu2, jgn segan2, tu lah mak KITA...

0 princes N princess Yg Sweet:

Post a Comment

tq 4ur comments~