Followers

Feb 25, 2013

3 bulan Sudah

Assalam
Hai
Apa khabar semua
harap semua nya sihat walafiat
Me pun sihat
Alhamdulillah

Hari ini hari pertama Me masuk pejabat
pejam celik
pejam celik
dah pun 3 bulan cuti bersalin
twin pun makin berisi, besar bagai johan,
Syukur 3 bulan jaga mereka sendiri
pas ni opah dia amik tugas menjaga mereka
asyik2 mesej mak camner twin okey ke tak

Yea la org berusia cam mak mak kita jaga
larat n tak larat je la
sihat dengan tak sihat nya la kan..
harap2 mak n anak2 sentiasa sihat...

yg pasti
sentiasa teringat teringat mereka kat umah
tak sabar nak balik keje
nak peluk cium mereka

gambar??? nnt me update gambar InsyaAllah

keadaan ofis agak bersepah
so kene kemas dulu
baru leh blogwalking kowang
nnt Me terjah yea!

rindu u all!

26 princes N princess Yg Sweet:

lovelywa said...

laaa kejapnye la haii cuti 3 bulan kan..mcm tak rasa jek..welcome back!!

aquagugurl said...

Rindu kat eMMe jugak..nak tengok gambar twin....hehe

Eye_nee said...

Selamat Bekerja Semula..Tak per tingglkan dgn mak hati kita pun senang nak buat kerja...cuma tulah kan kasihan kan mak lah..tp akk dulu pun mak juga yg jaga anak2 akk..mak sendiri tak mahu akk hanta anak kerumah pengasuh....tak percaya katanya...

Lina Rahim said...

Selamat kembali kerja.. :-)

.: iEyLa :. said...

dah 3 bulan dah...
nak tgk gmbar twin!!!

Munnafendy said...

haa cpt2 up gmbr twin!

the malay male said...

malas je nak start buat keje kan kan kan..huhu

Mrs Nageb said...

welcome back mommy :)

SSulieana said...

rindu emme jugak...nak gomol twin boleh?hehe

AIN said...

Selamat bekerja kak..rindu nk bace ngomel2 akak..pasni mesti penuh ngan citer2 twin tu kan..update laju2 ye nnt.. =)

Mrs Lurve said...

kejap je dh 3 bulan, selamat bekerja kembali...xsbr nak baca perkembangan twin

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt kembali bertugas kak =)
rindu akk juga ♥

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

nanti masuk gmbr twin byk2 k.. Selamat kembali bekerja

dya said...

akk miss u ;)

Nazayiena Ayiena said...

Slmt bekerja blk Emme,x sabar nak tgk gambar bb twin tu.

Kesuma Angsana said...

sekejap je rasa yer... wlcm back & jgn lupa buh gambar baby2 nnati ye

Deqla manjew said...

assalamualaikum kak.. cpt je masa berlalu..dah 3 bulan..akak pun dah abis pantang kan?

eita said...

selamat kembali kak...


tak sabar nak tengok gambo terbaru twin..

MulutPayau said...

Rindunya kak emme ....nanti upload pic twin ya..tak sabar2 nak tengok....
Selamat bekerja dear....

Roz Mohammad said...

ko dh keje?cpt betul 3 bulan kan...

twin kt putrajaya ke atau kt umah mak ko?

Riedaffya ibrahim said...

hai me...harap semua kerja berjalan lancar ok..pelan2 kayuh..

♥ ROS ♥ said...

Yeayyy emme dh kembali...hihihi.. Ros xsmpat nk berbw dah jd fulltime housewife ni..hahhaa

Adams Ayens said...

selamat bertugas ye...hope me sihat wif twin..

BERT said...

yey dah balik kerja ye kak.. slamat bekerja.. nanti updat egmbar twin ye..

Cho Zila said...

sekejapjer yerk 3 bulan rasa cam barujer lagi emme... memang terasa berat kaki melangkah...

seribupilihan said...

selamat bekerja semula..:-)

Post a Comment

tq 4ur comments~