Followers

Mar 25, 2013

Okey ekk Header baru?

Salam...
Didoakan kesihatan yg baik buat kalian

Cuti sekolah dah bermula
Cuti ke?
Selamat bercuti pada yg bercuti
Selamat Bekerja kepada yg bekerja
termasuk diri saya...

OK ek Header baru saya ni?
Okey la kan... 
kire cantik la ni kan..
kunun..
simple kan..

kowang boleh beza kan Airis Eryna mana satu kan..
skali pandang muka twin dah cam seiras
walaupun bukan seiras...
aiyooo...mama pun confuse juga
hahaha~
tu Airis ke Eryna?
takot gambar Airis je dlm header tu
ke Eryna
hahahaha...
gelakkkk kekuat skit pls...

25 princes N princess Yg Sweet:

aquagugurl said...

okey sangat header baru ni..hari2 masuk blog eMMe,tengok header ni,mana tau kot saya berjangkit dapat twins lak..hehe..

Mrs Azhar said...

aiyoo kompius2.. =)

Kesuma Angsana said...

wah suka2 header gambar twins yer

aimaniman said...

Cantik...
Kalau emaknya x pasti, haru ni..
Kena letak name tag kot.,

QasehnyaRania said...

alolo..comey2 :)

lovelywa said...

lawa dah tu..akak pun kompius emme tgk si airis ngn Eryna nih..

Amanda Suria said...

lamanya x singgah sini..dapat twins erk...alhamdulillah..tahniah..

MulutPayau said...

Comel header baru tu dik....
Alaaaa dik, akak confius lagi ni...tak pasti mana Airis dan mana Eryna..Dua2 tu comel sangat...kalau dekat, maunya peluk dan cium puas2 twin tu...

::EIDA:: said...

ohoiii.. terbeliak matee.. hehehhehe

eita said...

comel nyer twin akak...

takleh nak cam yang mana satu

Munnafendy said...

header cantik..tp mcm org yg sama. mcm anak sorang je..haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik kak..header comel.. mama comel..semua comel..

Deqla Manjew said...

cantik kak.. ;)

Nasuha said...

Comel anak akk ktawa....kihkih..

azizah :) said...

cantik kak.. jijah pon confuse mane satu... macam nmpk gambar sorang je...heee

♥ ROS ♥ said...

Cntik..mama pun semakin kurus...hahhaha...
Xdpt la add kak emme..sedihh :(

Riedaffya ibrahim said...

da cantik me..tp nak can dua2 tu mcm susah aje..

munna said...

alala comeynya header baru ni... kembar x seriras ke... mata kak munna pun nampak sama je...twins tu

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Comel baby tuuuu...

Adams Ayens said...

cantikk sweet ler...ajar le akak camne nk bikin..

Yumida Huda said...

cantik header bary
terserlah kecomelan baby
follower ke 676

Bazilah (^0^) said...

kelakar lah akk ni. bazi x boleh nk beza sbb nmpk cm sama je twin ni heeeee

BERT said...

aah sm la diorg.. mcm sorg je padahal berdua hehe.. besnye ade header bru huhuhu... nk jugakkk hehe

Cho Zila said...

ok cantik header baru.. lebih fresh.. moga blogni pun bertambh freshnyer.... akak nampak cam tak sama tapi tak leh nak beza..

mama aryan said...

ok..sgt cantik header baru nih

Post a Comment

tq 4ur comments~