Followers

Sep 23, 2013

23.11.2012-23.9.2013=10 Bulan Alhamdulillah Syukur pada mu YaAllah

 Ni budak masyam ni... kuci kuci kuci kuuu....
dimanakah kalian sembunyikan senyuman manis itu...


Salam...
Selamat Hari Isnin semua...
Semoga ceria dan sihat2 belaka...

Today genap la my twin 10 bulan
Alhamdulillah..
pencapaian, perkembangan, perubahan twin setakat ni
bersyukur ku pada mu Tuhan kerana mempermudahkan urusan ku menjaga kedua puteri ini...
moga Allah sentiasa melindungi anak-anak ku
Amin YarabbalA'lamin........................

pst:Airis n Eryna dah tumbuh gigi kapak belah atas..kikiki.. camner la rupe nye nnt....

18 princes N princess Yg Sweet:

SSulieana said...

wiiiiii cepatnya masa berlalu...lg dua bulan nk setahun dh diorang ni emme...bila nk jumpa antie ni twin...hehe

SarahSyafiq said...

Pejam celik cepat je rs anak dah besar.pastu rindu time diorg kecik2 kan.

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Comelnya twin... Bila nak menambah lagi... :)

E'in said...

besarnye mata.... :)

Putri said...

comeynya...seronok ada twins kan..tambah pulak perempuan.macam-macam boleh bagi pakai.anyway salam perkenalan

Kakzakie said...

Ya Allah Me... bestnya:)
Macam manalah nak kenal mana satu kakak, mana satu adik, sama aje kakak tengok.

Deqla Manjew said...

haha.... besornya dia jegil mata... tp comei.. ;)

~~AzaLea~~ said...

twin sebijik ikut muka eMMe..

Anonymous said...

comey aih. nak buat menantu ni

erienz said...

ala-ala tomeinye...bilelah dpt jumpa twin ni....

eira eixora said...

bestnya ada anak twin.

saya ada sepupu twin sampai sekarang tak cam mana satu adik mana satu kakak

adyna said...

Dah blh duduk ;) muka emme lah

ZZnoor said...

emma,thanks for following my blog recently..so it seems that u have a pair of lovely twin.alhamdulillah..moga membesar dgn sihat n jadi anak yang solehah...in shaa Allah..
follow u back..

eB said...

Aerica lahir 9hb... kira 2 minggu awal la g2...
kakak tua hari yer? klakar plk sebayer panggil kakak... tp comei ;p

ieda immi said...

bulat mata budak berdua nie ..
alhamdulillah sekejapp aje masa kan ;)

ZZnoor said...

waduhh..sowi sowi..eMMe..ha nk type nama pun kna ade style tu..hehe..ok sis!

Shark Kay said...

comeynyer ler dua org nie..
mata bolat.
rambut diorg mcm stylo je kak..
hehe..
comel.

Eye_nee said...

Mereka yg sgt mahal dgn senyuman... tetap comel....

Post a Comment

tq 4ur comments~