Followers

Jan 26, 2016

Tazkirah Pagi Selasa


Assalamualaikum wr wbt

semoga kita semua dalam rahmat Allah swt
In Sha Allah
Amiin.......................

ps: Alhamdulillah .. pagi ni urusan anak dipermudahkan...harap seperti ini juga utk hari esok dan seterusnya... mood: hubby outstation :( :(

6 princes N princess Yg Sweet:

Kakzakie Purvit said...

... kerana manusia ni tak ada yg sempurna. Kita rasa kita betul tapi org lain boleh nampak dimana tak betulnya diri kita ini.

CikSiti said...

aminnnn..ololo sedehnya kak emmi sabo sabo he he he

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg btol sgt tu..

Miz Eija said...

Salam perkenalan emme.... betul saya setuju dgn tazkirah tu.. kdg2 org yang paling dekat kita yang suka berperangai macam tu T_T... jemput singgah blog eija... moga persahabatan makin erat

#followers 754

Roz Mohammad said...

asben aku pun outstation jugak ke Putrajaya sejak semalam smpai esok...

eita said...

aamin...

Post a Comment

tq 4ur comments~