Followers

Apr 6, 2009

What Story?!

sebelum balik, bergambar dgn pengantin glamour, dgn mak ku...hehe..

Beena n suaminya, aunti saba n angah

bergambar kenangan bersama Yusnita, bakal sepupu ipar..hehehe

Jumaat yg lalu jam 12 tgh malam pas aku ikut mak n ayah aku gi bisnes meeting, aku, angah, mak ayah aku gerak ke Gurun, Kedah, tapi sebelum meneruskan perjalanan, kami singgah dulu kat umah slim river, ade barang nak amik daaa....then, perjalanan yg jauh bermula, jauh...ye laa, kalo dah lewat2 malam, pasenger kat belakang, sure tido kan, kan...zzzzzz...erhm beshnye, tapi aku tak de lena2 sgt, ye la risau ayah drive....kene tgk2 gak, mak n angah confirm lena nye...aku ni kan nye leh rasa kete lajuuuuu skit, terjaga la dari lena, sat2 sedar ayah aku brenti kat hentian rehat taiping, lagi hentian ape tah, aku tak sedar, sedar2 je, abg sedara ku kejut ayah , masa tu kat hentian Gurun, wah!!! kul 7.20 pagi dlm kete, huhuuuu....tu pun leh sambung tido lagik...hehee...sampai la di Jeniang, daerah Kedah laa...

tu la gambar sepupu aku menyambut di rumah suaminye kat Felda Lubok Merbau, Kedah, aku pun tak tau, tapi jauh laaa...huhuuu...sunuk kan dah jadi suami isteri, pasni aku bila lagi, hehehee...dah tau laa..doa2 semoga dipermudahkan urusan......amin................



2 princes N princess Yg Sweet:

Unknown said...

yuhuuuu...
tak sabar nk mamam nasi minyak
b ler erk..
peyut asik lapaaa jerk..

eMMe said...

huhuuu...kalo lapar, akak makan la dulu, jgn ditahan2 lapo perot tu, nnt gastrik, hihihihi....

Post a Comment

tq 4ur comments~