Followers

Dec 10, 2013

Perasaan apakah si Ibu ini sanggup dan tergamaknya.....

copy dari myMetro

Citer selanjutnya...
DI SINI

pst: Tak tau nak bahasa kan cam ner kat si ibu yg sanggup buang bayinye sendiri....
Org lain susah nak dpt anak, engkau senang senang je letak anak engkau tepi longkang
!^%&^*#&^&#^@^@&^@# 
Astaghfirullah.................. mengucap panjang Me...

18 princes N princess Yg Sweet:

Eye_nee said...

speechless....tak tahu nak lebelkan makpak dia dari jenis yg mana....Semoga Allah lindungi anak tidak berdosa ini....

nuyui a.k.a miss YUI said...

kat ipoh ni.. alahai..mmg takde perasaan. alhamdulillah hidup..comel lak tu..

adyna said...

Ni kt Ipoh rasa nya kes buang ank

mama ila said...

Ya Allah..kesiannye baby nie..ada jugak manusia cenggitu..sib baik selamat...

IbuNoey said...

ya Allah,siannya...nasib baiklah masih hidup..semoga Allah bukakan pintu hati mak budak ni supaya bertaubat..

Deqla Manjew said...

sebak deqla tgk.. airmata dah bergenang dah ni kak.. hmmm... x pikir ke dia betapa ramai yg menunggu utk dptkan zuriat tp dia??... kalo anak ni adalah hasil hubungan yg haram, tp apalah dosa anak ni?? manusia mmg dah di akhir zaman... astaghfirullahazim...

HeNRieTTa JoSe said...

Dia yg salah, anak yg kna hukum...kejam kan....dah la comei...klu bg pd yg xde anak pown...ramai yg sudi terima...

Kakzakie said...

Astaghfirullahal'aziiimmmm.....
Entahlah Me. kakak jadi speechless melihat hal seperti ini makin menjadi-jadilah pulak.
Bagi ajelah kat org. Ramai org nak baby kan..

mama aryan said...

tak sanggup nak tengok..

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Inilah dia manusia yang lebih hina dari haiwan... Haiwan yang tidak berakal itu pun sayang kan anak... Apalah salahnya bagi anak tu pada ibu bapa yang nak kan anak...

- said...

kasihan si kecil yg tak berdosa ini... sampai hati dia buang anak gitu...

aquagugurl said...

Betul eMMe, setuju sangat..orang lain susah payah nak dapat anak..dia suka2 hati,x nak buang tepi longkang..tak de perasaan ke masa letak tu????

eB said...

baby tuh slamat x? lahai... x nk bak sini . hu3

azizah :) said...

sedihhhh... nape sanggup buat camtu....

lizz said...

ader juga baca berita ni...kesian sangat sedih tengok sikecil dibiarkan mcm tu sekali apa la salah dia...rasa nak menitis air mata...nasib ada yang jumpa..

Ena said...

ena pun sakit jiwa raga tengok..

NzA said...

Salam kunjung balas dear....
Ya Allah, tergamak sungguh...tiada hati dan perasaan...lebih dasyat dr binatang....Moga Allah menyedarkan insan2 sebegini......

Ibu Kembar said...

Ala..nape letak gambar baby ni....kt fb tu ri tu tgk terus hide...nanges kita tgk...huhu terbayangkan ini ank kita....sedih sgt diperlakukn gitu...ramai org nk ank...xyah la buang2...huhuhu at least letak kt tempat yg elok cket....benci dgn manusia yg buat cm ni tau...

Post a Comment

tq 4ur comments~