Followers

Dec 18, 2013

W.W: Kisah Wajah Wajah Kesayangan

 Gambar ni masa Adik Ipar Me kawen, so, bile berkumpul, tentu la meriah
gambar diambil pada 30 November 2013

Gambar ni masa kami raikan hari jadi twin yg ke Setahun pada 14 Disember 2013, inilah kesempatan yang ada, rezeki dapat wat majlis, Terima Kasih Bapa Mertua, kerana bacakan Doa pada majlis hari jadi cucunya...

~Terima kasih Ya Allah atas kurniaan dan rezekimu...

22 princes N princess Yg Sweet:

SSulieana said...

comeynyaaaa emme dan anak2...

aquagugurl said...

Homeyyyy ar twin ni..ai is so jeles,hokayyyy..hehe..wish me to dapat twin..Aamiin.. ;)

norey said...

cuteee...kembar...

Deqla Manjew said...

sambutan besday kembar eh.. meriah n happening gitu...

mama aryan said...

meriahnye... dah setahun ye twin, sekejap je masa berlalu kan

Kakzakie said...

Macam baru dah setahun 5 hari dah anak dara twin ye Me.
Kejap lagi dok kena mengejar bila dua-dua dah 'dapat kaki' lagilah Me kena joging selalu:)

erienz said...

epy befday twin...moga jadik anak yg soleha...

Kesuma Angsana said...

mmg meriah sungguhlah suka pic2 yg ada twin tu !

adyna said...

Jap je twin dah sthn kan emme

Psst en hubby yg bagi ;) gift dr guardian tu

Ena said...

epi besday twinnie..
dan makin comel dan berseri2 mummy nya..

zulhilmi tempoyak said...

bestnya... bukan senang nk kumpul2 gini... heee

nuyui a.k.a miss YUI said...

sdp tgk kek..

slmt ulgthun twins comelll =)

Umie a'iesya said...

kak emme! wah meriahnya! sorry tak dpt pegi, sya keje sampai petang haituuuu, huhuhuhu

lieyalatif said...

due2 gambar meriah sgt2.....seronok kumpul sanak saudara kalo ade majlis2 gini kan....ye laa bukan senang nak kumpul ramai2 gini..selalunye kenduri kawin laa jadi tempatnyer....

hepi belated besdey si kembar comell....lieya pun tingin nak nak kembar...auwww!

Khai♥Rin : anies said...

happy belated birthday twins!

Umi Nazrah said...

salam singgah. memang sangat meriah lah!

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Hehehehe... dah besar pun twin awak...

rDnA said...

Cepatttttnyeeeee dah setahun dah twin..happy birthday twin!!! Semoga membesar jd anak yang solehah..

Wow mummy pun makin berseri2..

MulutPayau said...

Meriahnya....seronokkan dapat berkumpul mcm ni...

the malay male said...

meriah

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Birthday keknya satu jer ke... :d

lovelywa said...

alooo..kite tak amik pon gambo aritu kan mie..klau tak, sure muka ahkak ade dalam ni gak..ahaks

Post a Comment

tq 4ur comments~