Followers

Jan 23, 2014

23 Januari 2014: 14 Bulan Sudah umur mereka

Alhamdulillah...
Syukur pada Mu Ya Allah
atas segala limpah rezeki dan nikmat dari Mu....

Ya Allah lindungilah mereka...
sihatkanlah mereka...
peliharalah mereka...
di dunia dan
di Akhirat

AminYaraabbalA'lamin......

17 princes N princess Yg Sweet:

Eye_nee said...

Aminn..Besar dah twins...

Kesuma Angsana said...

sekejap je masa berlalu, dah membesar depan mata yer ..!

mama ila said...

alahai..sweet nye si kembar nie..hehehe happy nya diaorg =)

Kakzakie said...

Aduhai... kakak kalau dapat tengok tak puas sekali tengok Me
Mesti ulang-ulang. Best sangat tengok anak dara kembar Me inilah. Dah makin bijak!

Fiza Rahman said...

How time flies kan. Kejap jer dah besar. Comel ☺

Amanda Suria said...

cepatnya mereka membesar kan...mesti makin banyak kerenah ni....

SYANI said...

Comelnya diaorang.... Memang sekejap je dah setahun lebih...

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo..comel dua2..

aizamia3 said...

yang sebelah kiri cool je.. yang sebelah kanan terangkat2 tangan dia.. ;)

Nanak said...

hi kembar...cepat je masa berlalu kan...
kak, apa kabar?

azizah :) said...

comelnya kembar,.. mbesar dgn sihat dah...

azizah :) said...

comelnya kembar,.. mbesar dgn sihat dah...

mama aryan said...

cepat diorang membesarkan, moga terus membesar dgn sihat

Nurfaezah Abdullah said...

Alhamdulillah hi twins :D

Putri said...

Comel...suks tgk twins.sehat2 dan aktif slalu ya

Deqla Manjew said...

makin besor makin comey twin ni tau.. geram tgk..!

:: Mrs.SyahNia :: said...

alolo dah besar dia yea..pandai dah posing ;))

Post a Comment

tq 4ur comments~