Followers

Apr 3, 2014

Khamis Malam Jumaat...

copy paste dari facebook kawan kawan

pst: terima kasih Ya Allah kerana menganugerahkan kepada ku anak kembar, semoga mereka menjadi anak yg solehah.. dan sekiranya ku diberikan rezeki anak kembar skali lagi, aku bersyukur dengan kurniaan dariMu Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim...
Nota kaki:
cam nak baby kembar lagi la.. walaupun susah payah membesar kan mereka.. tapi bagi ku.. itula anugerah yg terindah..

12 princes N princess Yg Sweet:

D.Shahril Hakime said...

amboiii laaaa.... lamanye berehat daghi blogggg...... teringin lagi ke... udah lekat??? hikhikhikh.... amin.. moga anak2 mike menjadi anak yang solehah....

Nurfaezah Abdullah said...

sy pun impikan anak kembar hehe

ewanthology said...

usaha tangga kejayaan :-)

Eye_nee said...

Kembar pun dah besar kannnn...boleh lah tambah lagi...

BUNDA a.k.a KN said...

Ramai juga yang impikan anak kembar...terutama mereka yang lama kawen tak dapat anak...terima kasih infonya ..Bunda minta share yer..

Kesuma Angsana said...

Ada juga doanyer yer.. tq share !

Kakzakie said...

Untunglah mereka yg dpt twins macam Emme. Kakak dulu pun idamkan anak kembar tapi tak dapat:)

aizamia3 said...

moga dak kembar sihat dan ceria selalu hendakNYA..

Sylarius Yusof said...

Kalau dapat anak lelaki kembar lepas ni, jangan lupa taruk nama Upin dan Ipin yer. Hehehe. Gurau je yer.

mama_saly said...

dapat anak kembar memang btuah kan..rezeki dari yg Esa... eee....bestnya kalo dpt si kembar..heee

sal ya said...

Setiap anak tu anugerah.

Deqla Norumara said...

kalo deqla peknen nnti nak amalkan lah..hihi...best dpt kembar mcm akak...

Post a Comment

tq 4ur comments~