Followers

Apr 30, 2014

SAYA sayang MAK!

copy paste dari FB kenkawan... tq...sila like n share ye kenkawan

pst: sori sgt2 kat kenkawan, lame tak post entry baru...rindu kenkawan semua...
rindu eMMe tak?

7 princes N princess Yg Sweet:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

mmm... sayangilah ibu anda...

ewanthology said...

saya sayang mak saya juga :-)

Amanda Suria said...

alahai...sedih plak baca entry ni..x per hari ni SA balik kampung...

Eye_nee said...

Dan kerana dia satu2nya MAK yg kita ada didunia...Hanya didunia kita mampu pdg dia..mampu cium dia mampu peluk dia mampu mengatakan dan dia mampu dengar yg kita sayangggg kan dia..hanya didunia semua itu berlaku itu pun ketika hayatnya masih ada..Jadi lakukan semuanya semasa masih lagi ALLAH berikan kesempatan pada hayatnya...

Kakzakie said...

Apa lagi bila sendiri dah jadi mak tahulah apa itu kasih dan sayang mak...

Fiza Rahman said...

Touching. Sayang mak saya juga.

Deqla Norumara said...

sebak.. deqla dah xde mak... rindu sgt pd dia.. T_T

Post a Comment

tq 4ur comments~