Followers

Jun 12, 2014

Sampai Begini Demam nya!?!

Assalam...
Semalam Mama cuti jaga twin yg demam
Ye. Demam bukan cam biasa..
Kalau sebelum ni Demam mereka mama leh lawan...
Tapi kali ini ..Twin demam kuar darah kat hidung...

Terkejut...
sebab selama ini twin tak penah demam sampai kuar darah ikut hidung...
Ya Allah... Dugaan ini sedang mengujiku...

Pagi tadi.. twin Airis kuar darah lagi..lantas Mama segera mandi kan dia...
dua2 anak mama mandikan... tapi Eryna panas luar..takde lak nampak kuar darah...

Mama tak sempat bagi ubat pagi tadi.. hanya pesan kpd teacher yang jaga mereka...
hope teacher dapat la jaga kan mereka sebaiknya...

Risau mama... twin selalu demam..
tapi demam mereka kali ini sgt luar biasa bg mama sgt mencabar..
menjaga mereka, ada tanggungjawab besar yg perlu mama lak sanakan sebaiknya..
mereka la degup jantung mama,

Ya Allah sembuhkan la mereka... berikanlah kesihatan buat mereka...
kembalikanlah kegembiraan dan keceriaan dlm keluarga ku Ya Allah... Amin.. Amin Yarabbal Alamin...


gambar mereka.. kalau tak demam... ceria n suka tgk kan... heee~

pst: abaikan gambar yg ada stain background tu... hahaha.. maklumlah.. umah ade anak kan... hahahaha...

11 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui doakan moga mereka cpt & sentiasa sihat spt sediakala

aamiin.

norey said...

semoga twin cepat sembuh...demam biasa pun kita akan risau..malam xlena tido...

SSulieana said...

alah siannya twin demam ye...sama la ngan antie pun x sihat jugak ni...get well soon twinn

eB said...

panas dalam kot x?
Dr cakap apa?

ps: charge msk SW tuh eB dah bagitau... & orang sangat ramai ya... dalam gambar x der sbb mama dia photoG... pandai la snap x der org... he3

eB said...

datang bw twins lagi... :)

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Tak bawa pergi jumpa doktor ke? Kalau boleh, bawa la anak tu jumpa pakar? Nanti kalau dah terlewat, susah pula.... apa pun, saya doakan yang terbaik untuk anak awak...

adyna said...

Musim panas dah skrg ni emme, kena kerap mandi twin , semoga cpt sembuh ye cyg

E'in said...

skrg mmg musim laa kak.. same laa ngan ein.. huhu

Eye_nee said...

panas dlm tu sis..beri byk minum air masak...harap2 tiada apa yg serius yer...

Bitt (double IS) said...

semoga cepat sembuh ya

Shima said...

Ya Allah, rindunya dengan kak emme dan wiwin... mesti diorang dah besar

Post a Comment

tq 4ur comments~