Followers

Jul 11, 2014

Entry COME BACK setelah agak lama takde ENTRY BARU~ Salam Jumaat!


19 HB MEI 2014
Airis demam. ikut mama gi ofis


31 MEI 2014
MENGHADIRI MAJLIS HARI JADI DHIA HUMAIRAH, ANAK KAK ZURA 

MAJLIS AQIQAH SEPUPU SEBELAH MR HUBBY



 20 JUN 2014


Mase ni check dah 6 minggu
Alhamdulillah... Terima kasih Ya Allah!


5hb Julai 2014
balik kampung atok Jelai, Gemas


10 Julai 2014
kat umah, kalo tak memanjat bukan twin lah namanya...
mama perhati je la kamu nak...
dah larang jangan...
yang tu la sonok nak buat yea...


Sekian, Terima kasih
moga dpt komen byk dari kawan2 hahahaha
shoot skali ni..
pas ni tak tau nak up entry lagi bila...

15 princes N princess Yg Sweet:

SYANI said...

WAH.. TWIN DAH NAK DAPAT ADIK YE... TAHNIAH!!!

Miss Layaleya said...

tahniah darling!! take care..

Kakzakie said...

Alhamduillah... syukurnya berita terbaik ni Me
Moga sihat terus sehingga tiba masa dilahirkan
Tak sangka dah nak jadi kakak anak dara Me..

Puasa ni ok tak? Kalau OK nampak gaya penuhlah tak perlu mengganti:)

Nazayiena Ayiena said...

Tahniah emme,dah nak tambah sorang lagi,lagipun si kembar tu pun dah besar....

Eye_nee said...

Wahh twin dah nak ada adik dah yer..Hepi utk kamu sis..ALhamdulillah...Tahniah buat kamu...

nurussaadah said...

tahinah kak..semoga Allah permudahkan segalanya smpai bersalin kak :)

Siti Nahda Mohamed Idrus said...

congrats emme....take care.Doakan kami juga

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Wah sudah boleh dapat adik yer... tahniah... when is our turn... mmmm

Cho Zila said...

dah besorpun twinkan.. rasa cam barujer lagi...
mesti seronok melayan kerenah nyerkan/....
ooo tahniah twin nak dapat adik lagini....
kalua dapat twin lagi bestnyer dah 4 orang ....

uncle gedek said...

selamat kembalikkkk!

adyna said...

Tahniah emme ;) , take care ye

nuyui a.k.a miss YUI said...

dlm byk2 citer tertumpu pd twin bakal dpt adik..

alhamdulillah..tahniah kak.

Adams Ayens said...

Alhamdulillah...tahniah

Ena said...

Ya Allah..
Ena tertinggal ketapi rupanya..
Alhamdulillah
Tahniah Emme..
Seronoknya..
Emme peroleh Rezeki yang tak ternilai dengan apa pun.
Take care ye..

mama ila said...

wahh..twin nak dapat adik yer..bestnyer..seronok dengar ramai blogger yg tgh pregnant...dik nani jer belum ade rezeki nak dapat adik...hehehe..tahniah amme =)

Post a Comment

tq 4ur comments~