Followers

Jul 17, 2014

Pic Lama: Mana eMMe?

Salam,
sejak Whatsapp diperkenalkan..
n dah tau ape  yg boleh dibuat dgn whatsapp
mulalah penubuhan groups
Group kawan sekolah Rendah
Sekolah Menengah
Kawan-kawan Poly
Sedara Mara/sepupu papat
fuhhh!!! byk group sampai kenkadang tak sempat nak baca
apa -apa komen/post/info2 yg menarik/lucu telah dikongsikan...
ada juga post gambar1 lama mcm kat atas ni...
bila ditengok2 dibelek2 kembali gambar lama, rasa tercuit n terhibur juga hati, 
ada je kata-kata lucu dari sepupu2, pak sedara n mak sedara...
tgk gambar ni... tgk diri sendiri dulu.. alahai comelnya...
Perasan sekejap hihihihii~~~

6 princes N princess Yg Sweet:

BUNDA a.k.a KN said...

Bunda pun nak cari lah balek gambar lama zaman sekolah dulu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

akk yg bby didukung atau bju kurung kuning tu..huhuh

Knor said...

yang mana satu agaknya tu

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Mananya gambar awak tu??

Nazayiena Ayiena said...

Hepi belated besday emme,semoga sihat selalu dan dirahmati Allah SWT.

Nazayiena Ayiena said...

tadi kak nurul dah silap komen entry....
kak nurul rasa emme budak yg pakai seluar pjg pink tu kot...

Post a Comment

tq 4ur comments~