Followers

Apr 17, 2008

Lunch di Chicken Rasa~

Salam....pembaca blog dikasihi...hehehe...al kisah kawan saya sowang nih...erhm...dia ajak gi lunch...ingatkan merasa la naik BMW dia...ahaks..ye laa...keje swasta, jwtn besar, badan besar, hahhaa...jalan kaki ke Alamanda....kasi turunkan berat badan dia...dia ni kawan sejak sekolah rendah, tah macam ner leh jumpe dia balik, ditakdirkan bersama la kot...ahakss... dia ajak gi KFC, pergh..gigi aku tak cukup kuat nak geget ayam KFC yg sedap tuh..ye laa..semalam gi tukar getah (gigi atas) kasi ketat, so, sakit laa plaks..cume tak nitis air mata je, tak mcm 1st time kene ikat...bercucuran air mata....dah la mE ni jenis tak tahan sakit...ahaks...so, jadi nye pekene bubur nasi chicken rasa deh~

4 princes N princess Yg Sweet:

@in said...

makin kurus la nampaknyer. cam opismate akak gak..ikat gg makin kurus sebab susah nak makan. dah makan kena berus plak gg..guna berus khas. pasti cun pasni. tepek gambo sebelum n selepas yer.

eMMe said...

ahakss....kak munger,
saya ni tak rajin gosok gigi,
malass arr...kalo gigi teruks sgt, baru saya gosok, tak pun kumur2..hehehe...nnt saya buat ekkk...gambar sebelum n selepas..hehee...

:: nuur-iskandar :: said...

aku pun nak pakai jugak la besi ikat kat gigi nih.. nak suh jarang maman... hahahah

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Awak tak guna gigi emas ker :d

Post a Comment

tq 4ur comments~