Followers

Jul 13, 2009

Santai di Hujung Minggu~

Ari Sabtu aku bangun awal coz nak ikut mak n ayah aku tgk umah baru di Sentul, Jalan Dato Senu, mak n ayah ku ade discusion dgn cina yg akan reno ruang tengah, bilik, dapur umah baru tu...wahhh comei je rumah ini...belum masuk perabot lagik, hehehe, lagiii comeil, tapi aku tak dok sakan kat situ, dok Putrajaya sudehhh,, keje pun kat area sane kan...harap cepat la dapat umah gomen gituu...
apa-ape aje la mak aku nih...hehehe...

test2 aje, mane satu tangan ku...hehehe...

oke ka? hihihii...

5 princes N princess Yg Sweet:

lovelywa said...

haiii..tak nyabo2 nk berinai yee???..bwk2 bertenang yee..kadnye bile nk sampai nihh?? huahahah

BUYEN said...

ye r adik aku nih...
dah terasa nasi tomato...
psl inai d tangan tuuu kale merah cam tomato..hu3
pas2 akak nak bunga telo yg cantikkk
n goodies beg yg manyakkkk jajan..

eMMe said...

lovelywa....mane leh tahan, kalo tgk inai dijari jemari nih, lagi laaa....wa excited, moga berjalan dgn baik, doa kan saya kay...hehehehe


kak buyen, ingat besday party ke nak jajan manyak2, akak nnt makan nasi kenyang2 kat kenduri saya kay, muehehehe....

shah-ira said...

amboi.. siap berinai2 ye.. sabo k.. tak lama doh tueee

eMMe said...

syira, aku harus test power dulu....cantik kan?kan? hehehe...tak yah la aku panggil upah org, leh wat sendiri je, hehehe...

Post a Comment

tq 4ur comments~