Followers

Jul 27, 2010

Elaun COLA untuk kakitangan swasta 1 Ogos2010

PUTRAJAYA - Kerajaan bersetuju memberikan Elaun Sara Hidup (COLA) tanpa
mengira pangkat dan tempat bertugas semua pekerja awam dan swasta sebanyak
RM500.00 sebulan berkuatkuasa Ogos 2010 bagi menampung kenaikan harga minyak dan
barang-barang.

Elaun COLA ini boleh dituntut di semua Pejabat Pos dan BSN di seluruh negara mulai jam 1 pm hingga 4 pm pada setiap hari kecuali hari Jumaat, Sabtu dan Ahad serta
hari-hari kelepasan am.

Kakitangan awam & swasta perlu menunjukkan kad pengenalan diri Jabatan untuk
mendapatkan borang permohonan dan wang akan dibayar selepas penyerahan borang yang
lengkap beserta dengan syarat2 berikut :-

1. SuratPerlantikan Kerja - Original
2. SuratPengesahan Kerja- Original
3. Surat Aku an Majikan - (Tempat terakhir masih bertugas)

dan...























80 penutup botol Coca-Cola... ...... Baru sesuai dengan namanya Elaun Cola!

Haaaahahaha! !!! Dah! Pergi sambung kerja.... kalau pasal duit semua mata besar
belaka ekk......


Whuawhuawhuawhuaaaa??.....ko ingat senang PM ( najip ) nak bg ko duit ...... baik dia guna duit 2 gi aji.. ,
aku takmo terkono sorang2?.. so aku share ler dgn korang.... ...jangan marah …… huhu

just for fun... :)

16 princes N princess Yg Sweet:

Ezzah said...

oiiiiii...ni mmg nk kena nih!!!! ishk ishk ishk!

ahahahahah

eMMe said...

nasib ko bukan keje swasta...hahaha!

Nigina said...

chaitttt... eeeeee ko ni ... iye iye jer.. ingatkan betui2....hehehhe.. terkena akak sungguh

eMMe said...

kak yati, kalo tgk gambar tu dah tak terkene da..tapi kalo kene, suke saya kak! hehehe...

Anonymous said...

dh terkena dh pagi td...

~Kak Nainy~

eMMe said...

hahahaa...tak seprais la cenni..huhuu...

rosesrosz said...

sgt jaht ok!!

adik tertipuuu

E K A said...

ala emme sket g dah nak pecaya....tipah tertipu...kalu la benar belaka kata2 mu tiuw...alangkah bagusnya...

eMMe said...

hahaha..rosz...tertipu ker?!
yes yes!

eMMe said...

Eka, ala...mane mungkin ianya menjadi kenyataan...buat lawak boley la...hihihi

Shifa said...

huh dah nak capai tepon dah nak call mal.. nak bgtau rezeki dtg ni.. nyampah ngan ermie! xnak kawan 2 minit!

fabulous.farah said...

hahaha..cis kek betul=p

eMMe said...

shifa, hahaha! sampai 2 min je, ape ade hal....

eMMe said...

farah, cis kek satu! nyummy aumm...hhahhaa..

Ena said...

ehehehhe..
dah pernah terkena dah.. jadi dah tahu penyudah nya.. ;D

yerla kena la kena sama2.. heheh

eMMe said...

hehehe...Ena, anda selamat!
nnt mE up citer lain plak, hahaha...

Post a Comment

tq 4ur comments~