Followers

Jul 16, 2010

Semalam & Hari Ini~

SEMALAM~ pada mulanya aku rasa tenang, senang lengang, ye la mungkin sebab puasa, aku sowang je kat opis, yg lain kuar lunch...
tapi kemudiannya rasa bengang, dengan seseorang, ntah la...aku rasa, aku makin tak suke perasaan ni membelenggu diri ku...nak wat keje pun rasa tak ikhlas
nak kita tolong dia, tapi dia tak nak tolong kite, Ya Allah Hapuskanlah sifat negatif yg meresap dlm diriku ini...

HARI INI~ Pagi2 sampai ke opis hepi nyew...semua dah tunggu untuk bergambar
semua berpakaian serba indah, mcm nak Raya je rasanya, itula sesi bergambar utk Kad Raya Bhg Sukan, tapi...KakJue takde dlm gambar, tak best la...Kak Jue, t kite wat lagi sesi fotografi tu ekk...nak dok sebelah kakJue tak mo dok dgn 'dia'
Huh!

2 princes N princess Yg Sweet:

JUE said...

Me dok sebelah dia ke tadi? Huhuhu... K.jue mmg bengang. Bukan pasal x dapt bergambar tapi pagi2 dh dpt kol dari dia inform perkara yg aku x tau. Bos kompem mencari2 aku di mana? Bdk ofis baru 20 org pn nk beremel2. Ckp je lah! Huh!

Tapi... I dh ok dh skang. Tadi jer. hehehe....

eMMe said...

huhuhuu...sabar kak...me pun tak tau, yg akak tak tau pasal pagi tadik tuuu...huhuhu...dont know what to say la sis. hehehehe...

Post a Comment

tq 4ur comments~