Followers

Nov 22, 2013

23.11.2013: Alhamdulillah Twin Ku 1 Tahun sudah

Assalamualaikum wbt.. rindu kat kowang semua
lame tak update....
 
Alhamdulillah.. Alhamdulillah
Syukur kepadamu Ilahir
Doa mama papa Moga Anak-anak kembar saya terus membesar dengan sihat, ceria, cergas, pintar,
Mama Papa doa yang baik2 buat kamu berdua.. moga jadi anak yang solehah dan dicontohi masa depan

InshaAllah...
Doa Mama Papa takkan putus dan terhenti di sini.
Airis Azalea, Bunga yang Kekal Abadi dalam hati mama papa,
anak kembar pertama mama,
Eryna Azalea, Sicantik yang kekal Abadi dalam hati mama papa
anak kembar kedua Mama,

Setahun sudah pun kita lalui
Aneka rasa, ragam, rencah hidup kita
yang penuh suka duka
yang pahit yang manis semua kita rasa
kita tabah, kita kuat dan cekal tetap Bersama....





takkan mama papa patah semangat
diuji dengan pelbagai dugaan
mama papa terima dengan hati yg redha

Hanya Allah swt tempat mama papa mohon
agar anak-anak kembar mama ini terus dilindungi dan dipelihara
kekal abadi, senantiasa di hati ini
mama
papa
sayang kamu
sampai syurga

pst: nanti mama suap kek ye gebu2 mama ni....menjulur sudah, merangkak sudah,memanjat sudah, jalan jatuh2, jalan meniti-niti sudah, gigi pun sudah bertambah,pasni cepat cepat jalan ye sayang...Alhamdulillah... perkembangan yang memberangsangkan..

21 princes N princess Yg Sweet:

Ena said...

JAP JE KAN..

HEPI BESDAY TWINNIE..

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

mmm... twin nie sangat comel...

Nurfaezah Abdullah said...

happy bday pretty twins! ^^

Miss Layaleya said...

happy birthday si comelsss.. hugs!

Deqla Manjew said...

cptnya kan masa berlalu.. dah setahun dah..x sgka tau... moga kedua2nya menjadi anak2 yg solehah... aamiin.... ;)

aquagugurl said...

Happy Birthday girls..smoga terus membesar dengan sihat, comel ;)
Doakan aunty pun dpt baby twin jugak yeak..hehe

norey said...

Sekejap je masa berlalu....
btw happy birthday Airis & Eryna..

MulutPayau said...

Selamat hati lahir utk twin...sayang dari kejauhan ...muahhhh...
Semoga menjadi anak yg cemerlang dunia dan akhirat..

Nanak said...

happy bday twins..kejap je kan..

- AZIE - said...

happy bufday twin...kejap je masa berlalu.trus membesar dgn sihat..

lovelywa said...

happy belated beseday syg!! nnt suh mama buat besdey party okeh..nnt aunty zura dtg bwk hadiah..

~~AzaLea~~ said...

Hepi besday twin.. moga menjadi anak yang solehah bila besar nanti.. Amin..

eB said...

happy besday twins... kejap jerk kan ms berlalu? sthn rs mcm baru smlam... yg plg best u dpt twins... tahniah :)

E'in said...

happy belated birthday twins!

mama aryan said...

hepy belated besday...sekejap je rasanya dah setahun ye, semoga terus membesar dgn sihat ye

mama ila said...

heppy belated birthday twins =)

Roz Mohammad said...

Assalam emme..

Selamat hari lahir buat Airis dan Eryna..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu..serta menjadi anak-anak yang solehah..

Begitu cpt masa berlalu kan!!thn dpn aku lak ada anak...

BERT said...

Alhamdulillah kak setahun dah berlalu ya...epi besday twins yang bijak2 belaka.... moga jadi anak yang solehah ya... mintak twin lelaki plak ye hehehehe....

Rose Azadir said...

Assalamualaikum…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sis n kalau sudi follow la saya balik yer…

Nazayiena Ayiena said...

Hepi belated besday buat twin yg tomei,semoga sihat selalu dan jadi anak yg solehah.

IbuNoey said...

hepi birthday,twin...seronok tengok dorang..;)

Post a Comment

tq 4ur comments~