Followers

Nov 6, 2013

Alhamdulillah Ku dan Anak-Anak Sihat

Salam.
sihat ke?
harap sihat belaka...
Me Alhamdulillah... demam dah kebah, tinggal selesema...
moga cepat kering la hendaknya...

Airis. Eryna.
Alhamdulillah...Eryna sihat dulu, semakin lasak, Ya Allah ! tak tau cheq nak habaq lagu mana... hahaha...
Airis.
Demam... 2-3 hari. Hari Sabtu-Ahad, Isnin-Selasa yg lepas.
merengek rengek.
Tak selesa.
hidung selesema nye. Batuknya
tido pun tak lena sekejap-sekejap. ubat culas nak makan. selera makan pun makin kurang. Mama dia yg demam pun, sabar je layan karenahnya.

Rasanya anak org lain takde kot cam twin Me, asyik demam je.
Belum setahun dah brapa puluh kali la demam.
bukan merungut. cuma menceritakan keadaannya... luahan hati ini.
Tengok anak orang lain elok je sihat.
Penat juga... tapi nak wat cam ne kan. Ujian Allah nak bagi.
Kita redha je la....

pst:Post lewat petang lak.. patut entry ni terbit pagi tadi. tapi bz kan.. hahaha... suara Me sengau today.. auuu...auuu....

25 princes N princess Yg Sweet:

Kesuma Angsana said...

moga terus begitulah hendaknyer yer !

azizah :) said...

takpe kak.. lain anak lain ragamnya.. imuniti budak2 lain2..

moga terus sihat ye kak..

norey said...

xde la eMME...dulu anak akak ayyil pun begitu juga...dan sekarang alhamdulillah ok..5x kali g klinik dlm sebulan...3x klinik biasa dan 2x kali terus rujuk pakar..malam xtido..cuti je..last² cari maid...sebab kalau hantar taska anak org pulak kena..baby kan cepat sensitif..Ujian dan dugaan Allah...akak doakan semoga twin cepat² sembuh...InsyaAllah

Lina Rahim said...

Get well soon eMMe and the twins...
Bersabar..InsyaAllah akan sihat selepas ini..

Salam Maal Hijrah..

Ena said...

Alhamdulillah..

^_______^

Deqla Manjew said...

moga akak dan sekeluarga diberikan kesihatan yg baik selalu ... salam 3 muharram kak.. ;)

farra8979 said...

semoga cepat sembuh... :)

♥ ROS ♥ said...

Alhamdulillah kak... :)
Ujian allah buat kita lebih dekat dgn allah kan...

Cik Puan Rara said...

Alhamdulillah =)

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Tak sihat lagi ke wak.....

Kakzakie said...

Selalu org tua-tua kata Me, anak sulung kerenahnya lebih sikit. Perhatian kena lebih biasalah tu apa lagi Me ada twin mesti terasa lebih sikit. Insya-allah besar sikit kelak semua tak ada lagi..

Khai♥Rin : anies said...

alhamdulillah... pasni boleh melompat bintang...kasi badan segar ;-)

eB said...

musim nih dear... anak2 yg lahir awal @ kurang berat bdn mmg g2... tapi lps stahun insyaallah ok... Aerica kan g2 jgk... lahir x ckp bulan.... kecik che mek molek... he3

lylyn said...

kena jaga 2baby..kena up tenaga =)

wahida said...

Alhamdulillah makin sihat...

take care tau!! sian anak2...huhu...

Sayangku Zie said...

alhamdulillah moga sihat hendaknya...

BERT said...

akan manis nanti satu hari nanti kak... terus berjuang besarkan anak kembar ye kak.. anak sorang pun mencabar.. apatah lagi twin... moga akak sabar dan kuat danjadiibu yang mithali ye.. hehe...

akak ada try letak kunyit kat hidung anak tak bila selsema.. nopal dia tak rasi makan ubat... makan pun tak baik2..ubat dia tenyehkan kunyit hidup kat hidung dia.. memang mujarab... lepas tu sy suap dia buah2 bg vitaminc untuk antibodi dia.. sy pun mkan vitamin spaya susu yg dia minum pun bervitamin ehhehe

juz sharing kak

Invisible Me said...

Semoga sihat-sihat ja. Ujian waktu mereka kecil kot. Moga cepat sembuh :)

Riedaffya ibrahim said...

semoga airis cepat baik ye...

Cinta Misteri said...

Emme....sabar yea. jaga knk2 ni mmg mcm ni, walhal sama jer ngan org lain. perasaan kita jer akn kata ank kita selalu sakit sbb kita yg ngadap hari2.

ank CiM pown slalu selsema batuk masa kecik2 sbb...pemakanan kita. tu yg kita kena jaga bila baby masih bf.

ada balasan mu nanti.....

:: Mrs.SyahNia :: said...

salam kak, moga sihat berterusan yea..yupp sama ngan kembar ain makin hari makin lasak..semua nk diterokainya..hehe

aizamia3 said...

macam keadaan sekarang..? Ok dah..?
Moga cepat sembuh hendakNYA.

seri.selaseh said...

semoga cepat sembuh. Selalu kalau anak2 demam selsema mula la saya kena bersihkan rumah. Mop lantai. Lap kipas skali. kadang2 takut gak punca sakit tu sbb rumah berhabuk.

Zuraidah Butang said...

alo cian.sabo je la..dugaan..moga cpt sembuh ye

Cho Zila said...

syukurlah diberikan kita rasa sakit itu untuk kita lebih dekat padaNyakan..
moga dah sihat ibu dan sikembar...

Post a Comment

tq 4ur comments~