Followers

May 27, 2015

Bermula lah rutin mama bekerjaya heee...

Assalam...
pekabar semua?
harap semua sihat senantiasa...
Mama dah mula kerja hari ini...
Alhamdulillah...moga dipermudahkan sentiasa...

Kebetulan skali, bos cuti hari ini...
so boleh rileks skit..eh! rileks banyak...
sbb pengganti mama telah settlekan keje semalam...
Terima kasih sgt kat Kak Madihah Aziz, kerana beres semua kerja2 di sini...
masuk keje senang hati saya hari ini...

Kalau bangun pagi awal2 senang nak uruskan anak-anak pun rileks, tak tergopoh gapah...
kan bahaya kalau semua terkejar2, kejar2 masa...taknak kan mcm tu...
awal2 siap2 kan beg2 anak2... pastikan kelengkapan mereka cukup...
Ok! ingatan mama kene kuat, kalo penyakit lupa je... mmg susah la...
semua kene check, botol susu, pampers, ada dlm beg siap2...
kalau tinggal, GRRRRR....malas tau nak balik umah amik, hahahaha...
walaupun dekat dgn opisss....

Belanja 1 gambar Aurel (dah genap 3 bulan ni..)



pst: Ingatan diri sendiri sebenarnya... sbb dah pernah kene kan..so, tolong jgn ulangi kesilapan ya!!

13 princes N princess Yg Sweet:

Diana Din said...

selamat kembali bekerja mommy...

Dkna Abza said...

susu anak paling penting hehehehe

SSulieana said...

aurel jom kita dating nk...

iryanty ahamad said...

selamat bekerja...kejap je dah besat..semangat baby emme :-))

Inani Hazwani said...

Hai aurel :D selamat bekerja kak emme :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

Comel.aurel senyum..

ewanthology said...

comel

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat kembali bertugas akak.

Mar Mansor said...

selamat kembali berkerja

Nazayiena Ayiena said...

slmt bertugas kembali emme......tomeinya aurel,rambut pun sikit....

Kakzakie said...

Bila dah nampak baby comel ni mulalah kakak akan makin kerap ke sini Me.
Bukan main ceria wajahnya tahu-tahu hari ini mula kena tinggal - kesian diaaa...

mamawana said...

Assalamualaikum

Selamat bertugas kembali.

Kakzakie said...

Auntie dtg nak tengok wajah awak sayang...:)

Post a Comment

tq 4ur comments~