Followers

Feb 23, 2010

Asam Pedas Kegemaran mr HuB Ku Syg~

Rasa mcm lain sgt semangat ku utk memasak malam tadi, siap sedia sume bahan2 utk buat asam pedas ikan patin, wah! terliur kan kowang... mmg ni la percubaan ku memasak asam pedas, selalunye cair je kuahnye, yg menggemarinya pun suke kuah pekat, hahaha...tapi Alhamdulillah, percubaan ini tidak sia2 malah berjaya, sedap, amboi, aku puji diri sendiri, mr. HuB puji dlm hati...tapi lihat keadaannya, makan begitu selera...makin membesar dengan sihat la mr Hubku, hihihihi...
(gambar dlm kuali, tgh menggelagak nih...)

10 princes N princess Yg Sweet:

JUE said...

Rajin nyer dia...hehe. Asam pedas i suke...
err K.jue ada add satu blog akak ni tau. dlm blog dia byk resepi2 n gamba2 lauk yg boleh wat org meleleh air liur. check it out - home sweet home

lovelywa said...

mak aii berkecah lauk..sib baik atas kuali..kire dah berjaya la nih ekk..bagus2

fabulous.farah said...

huhuhu..sebab ni lah laki ramai gems lepas kawin..hehehe

eMMe said...

Kak Jue: ok noted! tq...

Kak Wa:
hahaha..kecah kat kuali takpe kan...hehehe...janji sodap !

Farah:
hahahhaa...gems yea, semestinya la, takpe, janji jaga kesihatan same...

Syue Mustafa said...

My brother pun suka makan asam pedas ikan patin. Sebab tu dlm seminggu ader jer menu tu...

fatenton said...

wahwahwahh
rajin masak ye awk..
kite pun sejak kawin nih makin suke masak..
lagi2 bila habis licin.. :D

eMMe said...

kak syue: erhm....senang lak dpt ikan patin?? sdap ke kalo beli kat pasar? takde rasa lumpur??? tu kirim kat kawan, patin termerloh

fatenton: aa'ah...ye la, puas hati kan kalo masak, n makan smpai licin, hehehe...

mawarbiru said...

sedapnyer..minta skit bleh?

eMMe said...

hye mwr, t kalo mE buat AP, me kirim gambar lagi eh, hehehe...

麻辣鴨血Maggie said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Post a Comment

tq 4ur comments~