Followers

Apr 19, 2013

Salam Jumaat: Pahala Seorang Ibu

Kidnap dari Facebook..tq!

pst: Jadi lah Ibu/mama/mak/umi/mummy yang pengasih dan penyayang.. senang kan dapat pahala... InshaAllah..

16 princes N princess Yg Sweet:

*azni* said...

terima kasih kerana berkongsi sis..

BERT said...

moga kita dapat pahala juga kan.. seronok jadi ibu kan kak hehe

ieda immi said...

TQ dikk
seronok tgk kisah2 kembar disini
akk winduu kat emme ..
akak pun sebuk dik
lepas nie dah x kerja
x tahu lah leh jenggah lagi ke tidak huhuh

Kakzakie said...

Sikat rambut anak memang seronok apa lagi kalau dia suka kemudian dia pula sikatkan kita. Kalau kakak kadang sampai macam nak tertidur bila giliran kakak kena sikatkan

Me tunggulah twin besar sikit lepas Me sikatkan dia, dia akan sikat rambut Me pulak...

the malay male said...

untung jadi perempuan ni

eB said...

tq. sebak plk bc :(

eMMe said...

@Kakzakie InsyaAllah kak.. Me tunggu saat tu nnt...

Kesuma Angsana said...

setuju sgt2!

MulutPayau said...

Assalamualaikum dear....
Semoga emme dan twin sihat2 hendaknya....
Dan Semoga kita dapat meraih pahala tersebut...mmng seronok menjadi seorang ibu....anak2 anugerah yg tidak ternilai utk kita....

E'in said...

comel nye baby akak!

azizah :) said...

insyaAllah kak.. jijah nak cuba lakukan yg trbaik.

adyna said...

Btl tu emme, sgt setuju

My Little Diary said...

YE....semua wanita ingin menjadik ibu yang terbaik buat anak2 nya.
dan seorg ibu itu mmg ada sifat penyayang.

mama aryan said...

betul sgt kata2 tu...seronok jd ibu ni sebenarnya,walapon kdg2 ada yg menguji kesabaran

Cinta Misteri said...

sama2 kita melatih diri menjadi ibu yg baik & sgt membanggakan. moga emme bertambah2 bahagia dgn kehadiran 2 cahayamata.

Deqla Manjew said...

betul tu..dan akak la slh sorg yg memperolehi pahala tu.. ;)

Post a Comment

tq 4ur comments~