Followers

Jun 23, 2013

23 Nov 2012 -23 Jun 2013 = 7 bulan

Assalammualaikum wbt

Salam Hari Ahad
Apa khabar?
Cuaca skrg macam mane di kediaman anda? Me n twin berkurung.. keadaan jerebu yg bisa menembusi dlm ruang rumah.. bau asap yg masuk ke dalam rumah mmg memeritkan hidung..risau kesihatan twin.. Ua Allah pelihara dan lindungilah keluarga ku... moga kita dipelihara sentiasa

10 princes N princess Yg Sweet:

azizah :) said...

eee comellah twin....geramm!

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

semoga Allah swt melindungi sis sekeluarga, twin terutama nya

Deqla Manjew said...

selayang pun terok jugak jerebu.. putrajaya pun sama kan kak... risau..!

Riedaffya ibrahim said...

twin makin besar me...geram tengok

Kesuma Angsana said...

both very cute lah.. sekejap je rasanyer !

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Apa khabar twin? Seronok tak dapat baby twin...

-Sara- said...

cute twin dh besar! :)

aizamia3 said...

psstt: dak Nuha share tarikh 23hb dgn ur twins tapi bulan tak sama lah.. hehehe.. ;)

Bazilah (^0^) said...

dah tembam dah 2 beradik ni huhu. Pasal yg akk tnya kt blog bazi tu kan. Kalau berpuasa akk boleh cuba ESP atau perfomance drink atau mealshakes. Mana2 ikut budget akk atau ketiga-tiganya sekali hehe. Esp dan mealshakes ni mmg bg tenaga dan rasa kenyang yg berpanjangan. mmg sesuai lah buat kite2 nih hehe. perfomance drink pon boleh bg tenaga :)

Ibu Kembar said...

sama la..kalau letak diorg kat bawah or atas tilam mesti kepung ngan bantal sebab diorg nie dah makin laju...pantang nampak benda kat depan mula la laju je tuju ke situ...si adik tu dah berapa kali jatuh tilam...si kaka tersepit kat celah tilam....now dah letak bantal cam tupon still ley melangkau...lasak dah..hukhuk

Post a Comment

tq 4ur comments~