Followers

Jun 24, 2013

Pohon Sama Sama Doa Jauhilah Malapetaka

copy paste dari fb kawan tq En Mizy
 
http://www.nre.gov.my/malay/pages/IPU.aspx
Status Bacaan IPU hari ini adalah 150 + TIDAK SIHAT



Bacaan Doa Mohon Dijauhkan Dari Malapetaka
“Rabbanaksyif ‘annal ‘azaaba innaa mu’minuuna”
Arti Doa Mohon Dijauhkan Dari Malapetaka
“Ya Tuhan kami, lenyapkanlah azab itu dari kami. Sungguh, kami akan beriman. (Q.S. ad-Dukhan [44]:12)”
copypaste from : kumpulandoa.com


16 princes N princess Yg Sweet:

Deqla Manjew said...

ya Allah teroknya.. erkk.. tetibe mcm pelik pulak panggil deqla kak.. sape lebih tua sebnrnya ni? hahahhaa.. kompius suda...

D_08 said...

Amin... semue ni tanda peringatan daghi Allah..... tap idalam mase same.... mintak2 le bahana ni tak berpanjangan...

Cho Zila said...

betoiler bencanakan.. rimas sangat.. mohon segeralah pergi...

Riedaffya ibrahim said...

semoga jerebu cepat2 hilang...kat sini pon rase tempias nye

Kesuma Angsana said...

sama2lah kita berdoa yer

Fiza Rahman said...

Sama2 kita doakan supaya hujan turun. Memang makin teruk ni.

Ena said...

tu la... keluar je mh terus masuk bau asap dan dlm cahaya lampu blh nampak asap yg memenuhi.. moga keadaan ni cepat pulih..

the malay male said...

amin

MulutPayau said...

memang terukkan..semoga keadaan cepat pulih sprti biasa..

:: Mrs.SyahNia :: said...

semalam kat tmpt ain mmg nmpak tebal jerebu ni, tp harini cam ok sikit..

aminnn, mntak2 cepatlah pulih dan dturunkan hujan
risau sgt lg2 ada ank kecik..siap jerebu masuk dlm umah ;(

uncle gedek said...

Aminnn!

BERT said...

truknya jerebu sana.. tahun ni teruk betul jerubu kat mesia ni kan kak.. aminnnn untuk doa tu... alhamdulillah dah hujan pun skang ni.. ada nampak kurang sikit kan

azizah :) said...

Alhamdulilah dah ujan juga sekarang ni.. harap2 jerebu pun hilang..

aizamia3 said...

Alhamdulillah hari ni nampak ok dah.. dah boleh nampak bangunan yang jauh2.. ;)

Izan Ishak said...

alhamdulillah.. Allah makbulkan doa kita semua. nampaknya jerebu dah hilang sepenuhnya.

mama aryan said...

alhamdulillah cuaca dah ok sekarangkan

Post a Comment

tq 4ur comments~