Followers

Oct 29, 2013

Eryna dan Nebulizer

Salam All Mommies.
Harap semuanya sihat-sihat saja.
Siapa nak sihat?
Siapa nak sakit?
oh! tak nak....!!!


Begitu la yang terjadi ke atas anak Me si Adik Eryna
dia tidak sakit
dia dianggap sakit sebab batuk2, selesema yg agak lama disimpan dlm dada n tekak dia
Adik Eryna kerap muntah selepas minum susu.aktif. mmg aktif bermain. tapi sapa sangkakan..

kerap merengek time tido
memang geram tapi kesian. (mana reti nak buang kahak sendiri..)
takkan nak marah pulak.

Mama dia kene sabar, kene lah ikhtiar supaya dapat memastikan anak-anaknya
cepat sembuh dan sihat ceria
Semalam bwk Eryna ke Klinik amik NEB, ni adalah kali ketiga Eryna amik NEB...
ingatkan dia dok senyap n diam je, skali penutup idung tu singgah je, lalu mengamuk la dia di situ... meronta ronta, menangis nangis, dengan kudrat dia yang bleh tahan kuat juga...

Mama doa anak anak mama sihat sejahtera...
Tiada mama yg nak tgk anaknya sakit
dah ada anak ini, itulah keutamaannya...

susah hati juga jika anak-anak tiada di depan mata...
tak sabar nak balik amik twin kat Taska

Moga Allah swt mempermudahkan segala urusan kita semua...

Amin YarabbalAlamin...

pst: Sihatkanlah tubuh badanku untuk menjaga dan membesarkan anak-anakku Ya Allah! merekalah keutamaanku, jauhkanlah penyakit jauhkanlah musibah. Amin...

8 princes N princess Yg Sweet:

cheqna said...

moga eryna cepat sembuh
mama kena kuat ye =)

Eye_nee said...

Ala kesiannya dia...sabar yer sis...dlm membesarkan anak2 ni mcm2 yg akan kita tempuh....

SarahSyafiq said...

insyaAllah. amin.

Nurfaezah Abdullah said...

Aamiin.. semoga anak akak cepat sembuh..

eita said...

alahai.....sian nyer...moga anak cepat sembuh...


kiut nyer header kat atas tu...
comel twin tu..

Miss Brenito said...

kita yang tua ni pon klu kahak dan selesema mmg tak tahan, inikan pula anak2 kecil.. sy paham sangat2 tuh plus si kenit tuh agak kerap juger neb.

♥ ROS ♥ said...

Kuat yer emme... Mmg lemah bila anak xsehat :(

Deqla Manjew said...

tanya khabar mommies je ke? yg belom jadi mommies x nak tanya khabar? huhu..moga eryna kembali sembuh. ;)

Post a Comment

tq 4ur comments~