Followers

Jan 28, 2010

Doaku~

Setiap pasangan suami isteri pasti inginkan cahaya mata, seperti juga aku, dan mr hUb ku,
walaupun dah hampir 4 bulan kami melayari bahtera rumah tangga, bagi kami, masih rasa pengantin baru...cewah, masih mood bulan madu, Doa+Usaha= Tawakkal, tu sume urusan Allah, mudah2an dimurahkan rezeki, tak perlu lah risau, tak perlu dipikirin, hehehe~ jika berita gembira ini, pasti kusebarkan seluruh alam.

"Tuhan ku kurniakan aku zuriat yang baik buat pengganti ku di dunia ini. Engkaulah yang memiliki kebaikan dan maha mengetahui apa yang baik untuk kami."

Amin Yarabbal A'lamin.............

(sumber dari wanitamingguan blogspot)

7 princes N princess Yg Sweet:

ita cutevirus said...

amin...


p/s: tolong aminkan jugak..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

insyaAllah rezeki ada di mana2..

amin.....

=)

eMMe said...

hye ita, dah ade baby kan??
same2 la kita amin.....Insyallah, doa n usaha, pasti temu kejayaan...

hye Yanie, Ye Mudah2an la hendaknye...

fatenton said...

hye..salam perkenalan emme :)
ha'ah.. awk kawin dulu dari kita :D

Framestone said...

xpe.... bukan xde rezeki.. just anak tue nk bg mak bapak di enjoy honeymoon...

nnt die dah lahir xleh nk honeymoon.... die nk mak bapak die lyn die je

BroFramestone Blog

MiDiAiDa said...

amin..x pe emmi..awal lg tuh..aku lg lame honeymoon..same2 laa kite usaha yek..;D

eMMe said...

fatenton< hye faten, doaku utk mu jua..

Framestone< aa'ah, mungkin juga kan..
rileks ar...honeymoon dulu...

Aida< ye la aida, ape nak risau, ko pun honeymoon je besh2, hiks~

Post a Comment

tq 4ur comments~