Followers

Mar 11, 2010

Aduh! Aku Yg Pelupa~

Aduhhh...duh..duh..!!! Mcm ner la leh lupa
Macam mane leh lupa
aku lekakah?
aku alpakah?
semalam tak perasan kah di Calendar yg kucatatkan?
Yg bos aku patotnya ada appoinment dgn Doctor di Hospital Selayang
masuk2 opis je "Emmi,tak ingatkan saya.."
Dalam hati ku je yg mengeluh...Aduh...aduh...Hilang mood aku,
camner la aku nih...
PA yg Sweet tapi Lupa
*saja kasi semangat kat diri sendiri pagi2 nih
huh!

4 princes N princess Yg Sweet:

JUE said...

Xpe..sabar me yer?

Umie a'iesya said...

ADEH...
ckp kat doc..
"ala doc, sejak kawen ni byk sgt nak kena igt...tu yg lupe tu..hehhe"
kak emi..ahad ni jum gie melawat angah!

eMMe said...

kakjue: itu ler, mende senang cam tu pun leh lupe, ade yg lagi penting dari tu
hahaha!

sya: jom....tapi ape2hal, akak roger sya, kalo takde papehal...

lovelywa said...

biase la mie..akak pun byk gak lupe..kadang2 bos yg lagik igt dari akak..huhuh..tp bos tetap tak marah..baguss kann..!!

Post a Comment

tq 4ur comments~