Followers

Mar 9, 2010

Buat Penggemar Kopi Slurppp~


Mungkin anda pernah mendapat emel spt ini?
Sebab kenapa saya tempek kan di sini?
sebab saya pun antara penggemar kopi...
kopi sedap
nikmat dihirup panas2
cicah dgn biskot
pehhhh....masuk tekak
arghhh leganya....semacam kurasakan
releas tensen, waktu balik keje,
pekena kopi pulak tu!!!

Kopi Luwak keluaran Filipina berjenama 'Alamid'.
Kopi Luwak keluaran Thailand berjenama 'Doi Chaang'.
Menatang ni la yg buat kopi ni sodap! hehehe...slurppp~
Petani di Jawa Timur memetik biji kopi sebagai makanan Civet
Hanya biji kopi yg elok dan terpilih je dijadikan makanan Civet.. demi menghasilkan kopi yg berkualiti tinggi.. Errkkk..

Civet diberi makan biji kopi terpilih. Masa proses penghadaman, enzim Civet akan bercampur dengan biji kopi ni. Bila najis keluar, ia akan menghasilkan biji kopi yg unik dan tasty.. Gulp!

Najis Civet, mcm wafer cereal tak, hohohoho!


Proses pembersihan dan pemilihan biji kopi Civet yg terbaik untuk dikisar menjadi serbuk kopi.

Inilah hasilnya, Kopi Termahal di Dunia, hohohoho...

9 princes N princess Yg Sweet:

Ezzah said...

eeeeeeeeeeeeeeeeyaaarrkkk!!!

eMMe said...

hhehhehehee...
ezzahhh...nak kopi tak?
slurppp.....

Umie a'iesya said...

katakan tak nak!

eMMe said...

nyum..nyum....slurppyyyy....
hohohohoo....

JUE said...

Sib baik I suke teh! kt umah...kopi pn tarak.

eMMe said...

tu la pasal...
kopi ada
bile bancuh, terbayang civet nye nananananaaaaaa~

rienduan said...

seb la i tak suke kopi!heheheh...

eMMe said...

rien: kaw mcm dulu...hehehee...

fabulous.farah said...

alamak..skali makan najis la pulak kan..-_-" jenama ni tak pernah nampak

Post a Comment

tq 4ur comments~