Followers

Mar 26, 2010

No Mood Today~

hii~ meh lena same meh~Huhuks~

Nape tah ari ni cam takde mood,
tak lak rasa lapar...
no appetite la today...
budak2 nih ajak kuar... lunch kat Mc D??? lemah je dgr... nasi takde ke? haha...
tapi kaki ni cam malas nak jalan...dukunggg....hik hik hik~
so sms kat Dila belikan Subway, pasal tringin tgk '1 Dara 2 Mak Dara' semalam makan kat SUBWAY... mula lah rasa lapar, krukkk...krukkk..krakk perot nih..
Layan lagu Afgan-Padamu KuBersujud yea, itu la lagu tema blog mE...
Tenang sketika...rasa gundah di hati ini
Ari nih Layan Touching jap..Sob..sob..sob..
Mak Ayah Aku Rindu....
...dan itu la yg berlaku pada ku hari ini...takleh nak citer...deras membasahi bantal bucuk ku...

5 princes N princess Yg Sweet:

fabulous.farah said...

aku kalo mcm ni biasanya time pms..emo memang lebih..

sabar yer..walaupon tak tahu cerita

Eye_nee said...

Airmata meredakan kesedihan...so menagislah semahu mu....Take care...

JUE said...

lor...nanges ke? ujang mane? x pujuk ker...

eMMe said...

fabulous, aku rasa nak pms kot...

sis Eye_nee, kalo sis ade kat sebelah, dah nangis dipelukanmu...

Jue, isk, takde kene ngena dlm ini celita laaa....

SYARIENARIFEN said...

ASAL PIC TU MCM NMPK CHUBBY JERK..

Post a Comment

tq 4ur comments~