Followers

Mar 22, 2010

Yg Cun Ala-Ala Hot Belon di Putrajaya~

Wah! percaya atau tidak, kaki ku hampir menjejak ke tapak Monumen Alaf Baru
huhu...
tak sanggup rasanya untuk hampir ke situ
dari jauh, kereta berduyun-duyun ala, berpusu-pusu ke tapak Belon Panas di Presint 2 yg telah berlangsung selama 4 hari @ 18-22hb Mac 2010, dah selalu sgt kan, Belon2 gergasi ini menyerang Putrajaya, sesuai kot lokasinya, senang nak parking ke?
ramai giler org yg membanjiri putrajaya termasuk aku n Mr hUb ku, kui..kui...berpeluh jugak la berjalan kaki petang Sabtu (20hb Mac 2010 ari tu)
sunuk, tgk ramainye manusia, byk nye belon Panas, mcm2 warna n bentuk, mengujakan ku...


perhatikan belon yg belum berdiri tu, hehehe...(tunggu tu kembang baru balik hahaha!)

wah!! dah besar dah, kagum2!!brape byk gas la dowang gune, kayoo dowang nih!!

sekadar dari jauh je la yea...tak sanggup menempuh ke sana...huhuu...(tudung pun cam hot belon kan..hiks)
masih jem time nih jam hampir jam 7 mlm, huhuu... semangat dowang nih, takde la aku nak berasak2 dgn org ramai..arghhh!!!, u know mr HuB tak suke bersesak2 nnt kuar la peluh2 jenten...hiks~ (jgn mare B..)

3 princes N princess Yg Sweet:

JUE said...

A'ah la...tudung berkaler-kaler cam kaler belon panas! Meriah you...heheh.

fabulous.farah said...

ala..last year tak pergi..dis year pon tak sempat pergi..macam best jer

eMMe said...

hahahaa...
best laa..kalo yg jenis suke nak mencuba naik belon tuu...hehehe..

Post a Comment

tq 4ur comments~