Followers

Jul 7, 2011

Kuih Raya PrincessCaramadaries 2011

Pejam Celik Pejam Celik! dah tak sampai sebulan nak Puasa
Pas Puasa Raya pula...(ni dah Syaaban)
(harap semua dah ganti puasa...)
Pasti ramai yg ambil peluang berbisnes kueh raya
tak kecuali diri saya pun....nak cari duit raya.....

Saja la try jual kuih raya...(sample disediakan, boleh rasa..)
kalo juai time puasa, tak leh rasa...
Terutama kawan2 yang ade di sekitar Putrajaya...leh order
antaq by hand je...

mai pilih! mai rasa! mai beli! sah sehingga 1 Ramadhan je...
kalo tak beli nyesal nak oiii....

12 princes N princess Yg Sweet:

LYAfrina said...

MUSIM RAYA KEMBALI :-)

LPS NI BYK LA NK BELI KUIH RAYA..

Mama Gee said...

wahhh cr pendapatan sampingan ya...
bagus2...

**thn ni mama tak beli kuih raya sbb tahun lepas beli 3 jenis shj pun tak abes2 sampai raya haji...huhuhuhu

KasihKuAlRayyan said...

wahhh udah setat yer :)

nampak yummeh bebeh!!

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

phewit...dah ade sample erk... ;-)
bgus2x...


Layari juga update terbaru
Kes Remaja Dirogol Dan Dibunuh Kejam, Salah Siapa?

munna said...

GOOD LUCK YE EMME DGN BUSINESS KUIH RAYA NI.... EMME KE YG BUAT KUIH NI SEMUA?

Eye_nee said...

bisnis..jgn tak bisnis..nak try pon..hang kemain jauh disinun...

RozSyah said...

beb..xde sample utk aku ke?hihi...

maiyah said...

assalam..

wahhh dah terasa sronok kdtgan posa ni kan kan

sifu im said...

erkk..dh boleh tmpah kuih raye er kak??

eKa said...

wa......dah jadi bisnewawoman pulak kawan aku sorg ni

Lina Rahim said...

ah eMMe..ni yang nyampah dok seberang laut ni tak dapat nak merasa kuih eMMe..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

lau order,leh dpt diskaun ag x??

hehe..lehla sis...utk adikmu..huhu..

Post a Comment

tq 4ur comments~