Followers

Nov 2, 2012

Sayang - Shae

Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

pst: Sayangilah kat anak2 kalian...

25 princes N princess Yg Sweet:

Mrs Lurve said...

xnah dgr lagu nie..shae tu penyanyi Msia ke huhuhuhu

Kesuma Angsana said...

layan jelah hehehe

::Nora Maney:: said...

ini adalah caller ringtone saya :))

.: iEyLa :. said...

luv dis song sngt2..akk dh ade lagu ni?
nak adik email x??

eMMe said...

@.: iEyLa :. Dik, akak tak beria nak, coz selalu dengan radio suria fm, hari2 pasang lagu tu dik tau, hehehe.. tq vm!

eMMe said...

@::Nora Maney:: ye kew maney..amboi2...

eMMe said...

@Mrs Lurve rasanye dari Indonesia... takde lagi muke gitu reti Malaysia, heeee~

munna said...

suka lagu ni.... cantik rupanya penyanyi dia tu

Nens Collection said...

artis br ke emme..x pernah nmpk lg..
tp cantikk..hehe

Kakzakie said...

Ohh... kakak ingat Me mencipta lirik. Baca sampai akhir batu tahu ianya lagu ye..

Lina Rahim said...

wah mood jiwang hari ni eMMe? tak apa tak apa silakan..

dah nak beranak rupanya eMMe ya..sekejap je masa berlalu..take care ya..

Zurae said...

Emme, zura pun sangat suka lagu ni...
Siap nyanyi2 kat husband dalam fon hahaha... nak wat camne dah pjj....

Luv thiz song ;)

BERT said...

sape ni kak? lgu bru ye..

eKa said...

lagu apa eh,eka tak penah dgr rasanya

nuyui a.k.a miss YUI said...

pnh dgr ke tak ea..pkir jap =)

adyna said...

wah berhati sentimental gak emme nie ek ;)

Munnafendy said...

sape ni? aduuhh tak kenal...huhhuhuu

nadia said...

kak emmeeee,
jom joinnnn. mane tau rezeki babyyy. :)
http://www.nadiafarahida.com/2012/11/siapa-nak-makeover-rumah-secara-percuma.html

ieda said...

ALAMAKKK akk x pernah dgr nie
sayang utk anak2 dan suami lahh kan ;)

nadia said...

kak emme,
berdebarrrr nadia. kak emme just tunggu masa je kan nak bersalin ni? take care kak. semoga semua dipermudahkan. aminn

Cho Zila said...

layan lirik lagu memang syiok ooo...

LYAfrina said...

sweet,,
tp lya xleh tangkap lagi lagu ni camner.. nk kna buka youtube ni

E'in said...

lagu nie sweet... ein suke... hehe

mama aryan said...

layan gak dgr lagu nih..selalu dgr kat suria fm

QasehnyaRania said...

layan ;)

Post a Comment

tq 4ur comments~