Followers

Jul 3, 2013

Rabu Tanpa Kata: 21 Jun 2013 Tiga jadi Dua

nak kata sikit~ kiri Iza, Murni, n Me
masa ni last day Iza, dia dpt keje kat Shah Alam..
baru kenal, cepat je mesra... dah nak berpisah...
rindu juga rasa...
mereka adik2 saya kat opis
tinggal lah Murni...
takde la stress keje...
ada kawan teman kan...
kalau sowang2 boleh jadi gile...
shhhh...
kbai!

6 princes N princess Yg Sweet:

azizah :) said...

biasalah kak... mesti berpisah juga kan suatu hari...

Kakzakie said...

Pergi utk lebih baik tak apa Me.
Masih ada lagi satu ok lagi nanti kalau dia pun pergi memang boringlah Me..

atty's said...

setiap pertemuan pasti ada perpisahan..
takpe..skrg mcm2 laman sosial ada...

Riedaffya ibrahim said...

syok kalo dapat team satu kepala kan

Kesuma Angsana said...

berpisah tapi tetap dalam ingatan selamanyer kan

mama aryan said...

memang sedih kalu terpaksa berpisah dgn kawan2 ni kan

Post a Comment

tq 4ur comments~