Followers

Jul 12, 2013

Tazkirah Ramadhan: Tanda rezeki Yg Berkat

copy paste kat FB...

pst: Mudah2an.. apa yang kita lakukan di dunia ini... dpt ganjaran balasan yg setimpalnya di akhirat kelak.. InshaAllah... Semoga kita semua diberkati dan dirahmati Allah swt...Amin............

12 princes N princess Yg Sweet:

:: Mrs.Eady :: said...

good :)

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Harap rezeki yang kta dapat nie berkat la kan.. ;p
so walaupun mata ngantuk gila kat ofis nie kena ka tahan jugak..hehehe ;p

azizah :) said...

insyaAllah mudahan rezeki kita bekerja seharian tu berkat

the malay male said...

mudah mudahan

Deqla Manjew said...

hrp2 berkat la rezeki kita ni.. tp skali skala ngadap blog xpe kan.. jnji keje jln..hihi

Rashid said...

as salam .. selamat berpuasa utk eMMe sekeluarga . Moga semakin tenang dan damai

hmm hmm .. moga kita semua beroleh rahmat dariNya.

BERT said...

insyallah.. puasa cemana kak.. ada ok ka tade ok ka hehe

mama aryan said...

insha Allah..moga kita semua sentiasa dirahmati dan diberkati oleh-Nya

D_08 said...

Amin...moge2 kite pun mendapat rezeki yang berkat camtu jugakkk...

:: Mrs.SyahNia :: said...

insyallah kak..moga2 kita perolehi keberkatan dari Nya..

kak, ain dah add fb akak..tp cam bukan akak je..takot salah org..atau akak add ain yea
cari Ct Nur Ain

E'in said...

in shaa Allah amin~

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Amin. Semoga kita mendapatkannya.

Post a Comment

tq 4ur comments~