Followers

Aug 27, 2015

Before & After


Assalamualaikum..
Entry copy & paste dari FB uols...
tapi tu la hakikatnya kehidupan
Sebelum dan selepas ada anak2
anak-anak kecil
skrang ni anak-anak pandai sgt mengemas
yg tukang menyepah mama papa
hahaha... lawan nya la kan....
peringkat umur anak-anak 3 tahun mmg gitu kan...?

anak2 uols umur brapa pandai mengemas umah?
kene cakap elok2 baik2 mau la kemas... 
kene sayang mama baik kan...
kene reverse psycology org ckp kan...

4 princes N princess Yg Sweet:

iryanty ahamad said...

huhuhu..itulah kehidupan..tapi bila mereka menginjak alam dewasa..rumah kita akan jadi seperti asal kembali..

Qaseh Vee said...

kena jerit dan bebel baru mrk kemas rumah ... sabar je lah .

Khai♥Rin : anies said...

Hahaha ada betul

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

mmm... setakat nie belum pandai mengemas lagi... Kalau nak bantu mengemas tu, ada la sket-sket... Sabor jer la... Umur 3 tahun dah pandai simpan barang permainan dia kat dlm bakul... Apa yang penting didik anak untuk sentiasa simpan semula barang permainan mereka di tempat yang sepatutnya...

Post a Comment

tq 4ur comments~