Followers

Aug 13, 2015

Wajah Ibarat Topeng


Assalam~
Entry copy & paste 
Kalau Tak kenal mmg ingat dia garang..
muka masam
jalan nonong je
tak pandang orang.
mesti ingat sombong
eh! saya tak sombong..
tak kenal mmg camtu
kalau dah kenal...
kan dah jatuh CINTA!
Hiks~

pst: bos saya la ni.. muka serius je, garang je... skali dia senyum, adoi.. manis~

12 princes N princess Yg Sweet:

Nurzakiah Hanum said...

singgah pagi

Eye_nee said...

selalu mcm tu kan...nmpak muka mcm sombong...susah nak tegur org...dah beselisih bahu pun buat mcm nmpak tak nmpk...yg kita ni pulak selalunya belum kenal hati budi dahhhh.... terlepas ckp kat org lain...sianu tu sombong...last2 baru tau yg dia super baik sebenarnya...apa2 pun prasangka yg baik2 dulu kan...

Falsya said...

betul3..sebab falsya pun gitu..dh byk dh org yg bg testimoni..hahaha

Bunda_nora said...

Betul tu, kadang tu dari raut muka yang manis dan ceria itu mungkin tersimpan sifat pendendam dan cemburu atau sebagainya...

Kakzakie said...

Betul memang ada org yg jenis nampak garang tapi hakikatnya tidak pun.

iryanty ahamad said...

mujur muka akak manis...:-))

wahida said...

aku ni pun ramai yg ckp kalau tak kenal, sombong...huwaaaaaaa....
sedihhhhh....

Mar Mansor said...

tak kenal maka tak cinta

eita said...

ita pun jenis tengok muka macam senyap..bengis gitu..tapi bile dah kenal memang gamat lah..hahahhaha

tiga lalat said...

skrg ni tgh berlangsung festival topeng antarabangsa kat klcc ye makk ;)

LYAfrina said...

betul tu...
setuju sgt2..
wajah seseorg adakalanya x mgambarkan hati n sifat seseorg

wan muliani said...

betull tuu...

Post a Comment

tq 4ur comments~