Followers

Aug 4, 2015

Ye Ke Ni?!


Entry Copy n Paste dari Facebook...

Assalam~
Rindu nak update sebenarnye..
maka terhasil lah ini...

kbai!

16 princes N princess Yg Sweet:

Ena said...

Ye ker?

yer kot!!
sbb dapur kita kita tahu semua kat mana
kalau dapur lain nak kena tanya itu ini
tp kalau dapur mertua ngan dapur mak kita
selesa juga nak masuk kan
sbb kita biasa selain dari dapur rmh kita sendiri..

Nurzakiah Hanum said...

ye ke nie

iryanty ahamad said...

setuju pendapat ni.... :-))

Kakzakie said...

Kakak rasa tidak pada diri kakak sebab rumah MIL dan bapak kalau balik kakaklah yg suka ke dapur sebab dah tak ada org lain:)

Fieza Sani said...

haha..dalam kes saya, sebab duk ngan mak..kalau masuk dapo, kat umah mak tak de hal..umah mak mertua, tetiba jadik malas sebab tak tau mana letak garam, gula, cili, bawang & bla bla..

ewanthology said...

lebih selesa di dapur sendiri kot... garam, gula semua tahu letak kat mana.

azizah green line said...

betul...sebab rumah kita kita tahu mne letak barang2 dapur semua!!

Cho Zila said...

okler tu dari dapur orang kemain tunjuk rajin kat rumah sendiri ya ampun dapurnya kat kedai mamak...

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe....mna mna dapur pown rietta kena msuk jugak...sebab dah xde org laen nk msuk...

Inani Hazwani said...

hahahha :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

yela kot..hihihi

lieyalatif said...

ehh sukeeeeeeeeeeee sangat2 status ni hahaahaha...mmg betul pun...lieya sebijik perangai mcm ni laaa...lagi2 kat umah mak sendiri sbb nak makan masakan mak so bagi mak jek masak hahaahahahah....ngade2 tol anak ....

BaTiK_PiNk said...

Erk...ada separuh betul, separuh kurang betul.
Disebabkan Yani lepas kawin (masa arwah mak masih ada) sampai sekarang (lepas arwah mak meninggal) duduk di rumah mak, memang dah terbiasa dan rajin masak kat dapur tu.
Part memasak kat dapur rumah mertua tu, nak rajin tapi tak berapa sebab tak mahir susun atur kat dapur tu....heheh...jadi tolong2 mak mertua je, belum pernah conquer 1 dapur untuk memasak.

LYAfrina said...

hahah...tp betol la..lya selesa kat dpur sdri..klo rmh org, serba x kena..tapi dapur MIL ok aje kot..

Bunda a.k.a KN said...

yer ke? hihihi

wan muliani said...

yeke nii? hehe

Post a Comment

tq 4ur comments~