Followers

Aug 20, 2015

Gambar Raya Ops!Raya Habis lah!

Assalamualaikum semua...
Alahai... baru dapat rileks skit
baru la tenang leh update blog
hehehe...

 Majlis Hari Raya Kementerian
syoook wooo dah kenyang kite bergambar la...
Ada sate
nasi beriani kambing
ade durian manggis rambutan
apam balik
cendol
serawa durian
sirap campur oren (siren) heeee~
Alhamdulillah... nikmat Allah swt

 Open house umah makcik kat Taman Sri Andalas, Klang
8.8.2015 (eh! ingat lak tarikh)

 Open House Opis kenkawan (opis Kak Jue)
dari kiri Ninie, Me, Kak dyha, Kak Jue, n Ila
kami PA-PA Kementerian haaaa haaaa...

Kami lagi, ni Open Opis Puan Ila n Ninie
tgk! siap bwk basikal tua kt opis lagi,
Deco Raya yg owhsem lah!

13 princes N princess Yg Sweet:

Kakzakie said...

Macamanalah dia mengangkut basikal tu Me:)

lia ummiirfan said...

waaa... kat ofis pun ada deco raya siap ada beskal tua gitu., :))

Ena said...

ehem ehem..
siapakah gerangan yg menawan tu
oh! mama kepada twins rupanya..Auwwwww!!

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Ooo... beraya lagi yek... Ok, teman dah bagi duit raya untuk twin... klik-klik kat iklan Shell tu...

Nurzakiah Hanum said...

meriah

Inani Hazwani said...

Meriahnyaa Raya :D

yoorin melacolea said...

wquiii..sedap pulak baca senarai menu nya.. serawa durian tu mengancam!

nila anggraini said...

Comel-comel belaka kak yang ada dalam pic tu...

Roziah Muhammad Nor @ Cie said...

Wah meriahnya raya 😁

tiga lalat said...

WAHH chanteknyerr uoolss ;p

azizah green line said...

meriahnyaa raya kak emme

eelobor said...

meriahnya.....tapi dah berakhir syawal x de la lagi orang nak jemput makan2. hihihihi

Nazayiena Ayiena said...

sedap2 menunya,kat opis kak nurul ada buah jgk,tp durian org tertentu je yg dpt,hahaha....

Post a Comment

tq 4ur comments~